Науково-практичний семінар: обмін досвідом

2014-10-29

29 жовтня 2014 коку кафедрою педагогіки та методики початкової було проведено науково-практичний семінар (обмін досвідом) «Реалізація Державного стандарту початкової загальної освіти у формуванні професійних компетентностей студентів та у педагогічній діяльності сучасного вчителя», учасниками якого стали: викладачі кафедри педагогіки та методики початкової освіти, слухачі курсів підвищення кваліфікації для вчителів початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти та та студенти спеціальності «Початкова освіта».1

Відкрила науково-практичний семінар завідувач кафедри педагогіки, методики початкової освіти ЧНУ ім. Ю. Федьковича, доктор психологічних наук, професор Іванчук Марія Георгіївна, яка відзначила, що велике значення має обмін досвідом. Адже викладачам завжди цікаві зауваження та пропозиції вчителів-практиків, – «Ми прислухаємося до ваших думок і тому, нам необхідно всі існуючі проблеми в початковій ланці вирішувати разом». У своїй доповіді Марія Георгіївна розкрила основні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів у світлі завдань сучасної вищої освіти та реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти.

6

             У наукових доповідях, проголошених на семінарі, піднімалися актуальні питання наступних проблем:

  • комунікативно-діяльнісний підхід до навчання української мови у початковій школі (Романюк Світлана Захарівна, кандидат педагогічних наук, доцент);
  • формування літературної компетентності молодшого школяра (Піц Ірина Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент);
  • дидактико-методичні аспекти реалізації змісту освітньої галузі «Математика»  (Прокоп Інна Степанівна, кандидат педагогічних наук, доцент);
  • дослідницька діяльність у змісті освітньої галузі «Природознавство» (Шевчук Кристина Дмитрівна, кандидат педагогічних наук, доцент);
  • особливості використання анімаційних матеріалів у навчально-виховному процесі школи (Гордійчук Оксана Євгенівна, кандидат педагогічних наук, доцент);
  • методичні аспекти структурування та проведення інтегрованих уроків у початковій школі (Іванчук Марія Георгіївна, завідувач кафедри педагогіки та методики початкової освіти, доктор психологічних наук, професор).

2

Обрана тема науково-практичного семінару послугувала плідним підґрунтям для обміну думками між вчителями початкової школи  та викладачами кафедри із зазначеної проблематики.

3

 

Підбила підсумки роботи учасників науково-практичного семінару завідувач науково-методичного центру безперервної педагогічної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Марія Маноліївна Одинак. У своєму виступі висловила переконання, що в результаті таких зустрічей вчитель-початківець знайомиться з новими цікавими фактами, ідеями, методами роботи, які в подальшому застосовує у своїй практиці.

5

 

Під час семінару панувала тепла, дружня атмосфера, яка, надіємося, надихнула усіх на нові ідей, наукові звершення та творчу співпрацю.