Практика в пришкільних оздоровчих таборах

Процес підготовки студентів  2 курсу спеціальності 013 «Початкова освіта» до практичної виховної діяльності здійснюється впродовж практики в пришкільних оздоровчих таборах (керівник – доц. Біленкова Л.М.). Теоретична підготовка до цього виду практики відбувається в рамках семестрового курсу «Робота вчителя в пришкільних оздоровчих таборах».

Особливістю педагогічної практики в оздоровчих пришкільних таборах для студентів 2 курсу є: залучення студентів до виконання обов’язків вожатого та вихователя загонів пришкільного табору; забезпечення  готовності студентів-практикантів до організації та здійснення  відпочинкової діяльності молодших школярів у пришкільних таборах  з денним перебуванням.

Мета педагогічної практики в оздоровчих пришкільних таборах полягає в підготовці майбутнього вчителя початкової школи до організації роботи (оздоровчої, відпочинкової, дозвіллєвої, пізнавальної) в пришкільному оздоровчому таборі (таборі з денним перебуванням).

За висловлюваннями студентів-практикантів – це один із найцікавіших видів їх практичної підготовки, протягом якого вони мають змогу поринути в безпосередній світ дитячої гри, відпочинку канікулярного періоду, оздоровлення, пізнати цікаві куточки (музеї, центри дитячої творчості, бази відпочинку, майстерні) міста в яких, зазвичай, не бували раніше та приміряти на собі новий статус – вожатого!