«Організація інклюзивного навчання в ЗНЗ у руслі реформ Нової української школи»

2018-04-19

Важливо, щоб і в очах викладача, і у власних очах студент міг перетворитися з того, кого навчають, у того, хто навчається. Проте, в такі миті особливо відчутною стає відповідальність за професійну підготовку сучасного студентства до роботи в початковій школі загалом, а до організації інклюзивного навчання, зокрема. Ось тоді реалізацію цієї перспективи, до того ж в руслі реформ Нової української школи, диктує лектору необхідність вибудовувати навчальну діяльність таким чином, щоб студенти осягали не лише головні факти науки, а й вчилися прогнозувати та набувати Hard Skills для роботи з дитиною з особливими освітніми потребами. 18 квітня 2018 року під час тематичної лекції-візуалізації з елементами прогнозування ви це робили, і вам це вдалося, мої старанні дівчатка 410,411,412 груп! Ваша О.Є.Гордійчук.

IMG-00875e68ec5e3cecd0e7bd7710239acd-V IMG-2c544336be72b1a70236a910b0e31614-V IMG-4edbb14af2319150f80c71a1acce2ef4-V IMG-5ced66494bbf2f83c54c0cec77c6c95a-V IMG-359f994b78ec14f2271f0e464b2f35c7-V IMG-833a060de199bab21f3ec918459c319c-V IMG-4804cee0e88d616b7875c072dc68ddf9-V IMG-a387261f22c2acc3dcb287840297dff5-V IMG-de8d7e79d3ea93530e9f2b8623028f2d-V