«Організація інклюзивного навчання в ЗНЗ у руслі реформ Нової української школи»
2018-04-19Важливо, щоб і в очах викладача, і у власних очах студент міг перетворитися з того, кого навчають, у того, хто навчається. Проте, в такі миті особливо відчутною стає відповідальність за професійну підготовку сучасного студентства до роботи в початковій школі загалом, а до організації інклюзивного навчання, зокрема. Ось тоді реалізацію цієї перспективи, до того ж в руслі реформ Нової української школи, диктує лектору необхідність вибудовувати навчальну діяльність таким чином, щоб студенти осягали не лише головні факти науки, а й вчилися прогнозувати та набувати Hard Skills для роботи з дитиною з особливими освітніми потребами. 18 квітня 2018 року під час тематичної лекції-візуалізації з елементами прогнозування ви це робили, і вам це вдалося, мої старанні дівчатка 410,411,412 груп! Ваша О.Є.Гордійчук.