Перейти до основного вмісту
Піц Ірина Іванівна
кандидат педагогічних наук
доцент

ORCID

Scopus ID

Google Scholar

Researcher ID

ResearchGate (www.researchgate.net)

Піц Ірина Іванівна 1980 року народження, місце народження – м. Чернівці, Чернівецької області. Після закінчення у 1995 році з відзнакою Чернівецьку гімназію №9, вступила до Чернівецького педагогічного коледжу імені Осипа Маковея, який закінчила у 1999 році з дипломом з відзнакою. Потім вступила на педагогічний факультет Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, який закінчила у 2002 році з відзнакою за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів та українознавства.

З вересня 2002 р. – асистент кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.

2005 р. – закінчила курс перепідготовки при ЧНУ ім. Ю.Федьковича, присвоєно кваліфікацію психолога.

2005-2008 – аспірант кафедри педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.

19 червня 2009 року захистила кандидатську дисертацію на тему “Педагогічні ідеї та освітня діяльність Василя Луціва” (13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки, дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук).

10 лютого 2010 року отримано диплом кандидата педагогічних наук.

Вчене звання доцента кафедри педагогіки та методики початкової освіти присвоєно 30 листопада 2012 року.

Сертифікований тренер по підготовці учителів початкових класів до впровадження Державного стандарту початкової освіти.

Сертифікований тренер освітніх програм.

Експерт сертифікації вчителів початкових класів (2020-2024).

Коло наукових інтересів: питання виховання і становлення особистості молодшого школяра, методика навчання мовно-літературної освітньої галузі, педагогіка партнерства та лідерства, педагогіка і психологія вищої школи.

Byhar A., Pits I., Prokop I. Formation of Tolerance of Future Primary School Teachers. Theory and Practice of Future Teacher's Training for Work in New Ukrainian School: monograph / Edit. I. F. Prokopenko,I. M. Trubavina.  Prague, 2020. P. 387-394 

ISBN 978-80-907570-6-6 http://dspace.hnpu.edu.ua/bitstream/123456789/3678/1/_TAPOFT_09.06.2020.pdf

 

Піц І.І. Академічна мобільність студентів у рамках програми «Подвійний диплом». Інновації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя: проблеми і орієнтири: колективна монографія /за заг.ред. М.Г. Іванчук. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т ім. Ю.Федьковича, 2020. С.24-37. ISBN 978-966-423-590-4 http://elemed.chnu.edu.ua/?page_id=963

Yurii B Irkhin, Yuliia Chystovska, Iryna I Pits, Hanna S Ryk, Liliia A Shyrokoradiuk. Differential Typology of Burnout in the Ukrainian Sample. Journal of Intellectual Disability-Diagnosis and Treatment. 2020. Vol.8, No 4. P. 759-769. (Scopus) Q3    https://www.scopus.com/sourceid/21100784273 ISSN (online): 2292-2598 https://www.lifescienceglobal.com/pms/index.php/jiddt/article/view/7112 https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85102391841&origin=resultslist&sort=plf-f&featureToggles=FEATURE_NEW_DOC_DETAILS_EXPORT:1

Hanna P. Byhar, Valentyna H. Zvozdetska, Inna S. Prokop, Iryna I. Pits, Oksana Ye. Hordiichuk.  Pedagogical Conditions for the Development of Self-Educational Competence of Future Specialists in the Study of Professional Subjects. International Journal of Higher Education. 2020. Vol. 9. No. 7 (Special Issue). P. 257-266 (Scopus) Q4   https://www.scopus.com/sourceid/21100896634 ISSN 1927-6044 (Print) ISSN 1927-6052 DOI: https://doi.org/10.5430/ijhe.v9n7p257 https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85090372738&origin=resultslist&sort=plf-f&featureToggles=FEATURE_NEW_DOC_DETAILS_EXPORT:1

Makoviichuk O., Shulha A., Shestobuz O., Pits I., Prokop I., Byhar H. Training Future Primary School Teachers in the Context of Developing Constructive Skills in Younger Pupils. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. 2020. Vol. 12. No. 1Sup1. P. 232-250. ISSN: 2066-7329  |  e-ISSN: 2067-9270 (Web of Science) https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/2521/pdf https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000521748100014

 Hanna Byhar, Iryna Pits, Inna Prokop, Krystina Shevchuk, Olha Shestobuz, Olesia Makoviichuk. Interactive Learning in the Preparation of Students 1-4 Grades. Journal of Curriculum and Teaching 2022, Vol. 11(1), P. 87–100. ISSN 1927-2677 (Print) ISSN 1927-2685 https://www.sciedupress.com/journal/index.php/jct/article/view/21393 Q4 https://www.scopus.com/sourceid/21101063738 https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85124474717&origin=resultslist&sort=plf-f

 Byhar, H., Pits, I., Shevchuk, K., Prokop, I., Shestobuz, O., Dariichuk, S. The impact of gamification on the motivation of primary schoolers under martial law. Amazonia Investiga. 2023.12(61), 317-329. (Web of Science) DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2023.61.01.32 URL: https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/7754

Byhar, H., Pits, I., Shevchuk, K., Shestobuz, O., & Hordiichuk, O. (2024). Formation of critical thinking in junior schoolchildren through problem-based tasks. Eduweb, 18(4), 121–131. (Web of Science) DOI: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.04.8 URI https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11498

Krystyna Shevchuk,  Hanna Byhar ,  Iryna Pits. Innowacyjna aktywność nauczyciela w procesie nauczania na poziomie oddziałów edukacyjnych szkoły podstawowej. Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość. 2022. Tom XIX. p. 105-120.  ISSN: 1731-8440 | E-ISSN: 2544-1426 https://studiagdanskie.pl/resources/html/article/details?id=610046 ICV 2021: 92.51 https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=12795

 Byhar A., Pits I., Prokop I. Formation of Tolerance of Future Primary School Teachers. Theory and Practice of Future Teacher's Training for Work in New Ukrainian School: monograph / Edit. I. F. Prokopenko,I. M. Trubavina.  Prague, 2020. P. 387-394 ISBN 978-80-907570-6-6 http://dspace.hnpu.edu.ua/bitstream/123456789/3678/1/_TAPOFT_09.06.2020.pdf

Pits I., Byhar H., Shevchuk K., Makoviichuk O. Pedagogical Conditions of Young Learners’ Social Competence Formation in the Educational Process of Modern Ukrainian Primary School. Pedagogical Discourse. 2020. No. 28. P. 13-22. (Copernicus) ICV 2020: 80.84 https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=32237    ISSN 2309-9127; eISSN 2313-8769

Бигар, Г. П., Прокоп, І. С., Піц, І. І. Формування професійної ідентичності майбутніх учителів як один із факторів професіоналізму. Молодий вчений, 2019. № 5(69). С. 399-401. ISSN (Print): 2304-5809  ISSN (Online): 2313-2167  ICV 2019: 63.17 (Copernicus). https://journals.indexcopernicus.com/search/details?jmlId=24780203&org=%20,p24780203,3.html

Бигар Ганна, Піц Ірина, Шевчук Кристина. Сформована професійна ідентичність − запорука високого рівня педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2020. Випуск 1 (46). С.9-12.   ISSN: 2524-0609 ICV 2020: 81.92 (Copernicus).  https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=46392

Shevchuk K.D., Byhar H.P., Pits I.I. The impact of Waldorf pedagogy on salutogenic approach to primary schoolchidren’s teaching. Інноваційна педагогіка. 2020. Випуск 22. Т. 4. С.196-200. (Copernicus). https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=49506&lang=en ICV 2020: 66.32 ISSN: 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online) http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/22/part_4/41.pdf http://nfv.ukrintei.ua/view/5bb5d16be9c40f722a0d9113

 Pits I., Byhar H., Shevchuk K., Makoviichuk O. Pedagogical Conditions of Young Learners’ Social Competence Formation in the Educational Process of Modern Ukrainian Primary School. Pedagogical Discourse. 2020. No. 28. P. 13-22. (Copernicus) ICV 2020: 80.84 https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=32237    ISSN 2309-9127; eISSN 2313-8769 DOI: https://doi.org/10.31475/ped.dys.2020.28.02 http://nfv.ukrintei.ua/view/5b1925e27847426a2d0ab58b

Бигар Ганна, Піц Ірина, Шевчук Кристина. Сформована професійна ідентичність − запорука високого рівня педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2020. Випуск 1 (46). С.9-12.   ISSN: 2524-0609 ICV 2020: 81.92 (Copernicus).   https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=46392 DOI: https://doi.org/10.24144/2524-0609.2020.46.9-12 http://nfv.ukrintei.ua/view/5b1925e27847426a2d0ab4db

Бигар Ганна, Піц Ірина, Студенець Олена. Формування педагогічної культури – запорука професійної компетентності педагога. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2022. №5.  ISSN 2414-9799 (Online), ISSN 2312-5993 (Print) https://pedscience.sspu.edu.ua/?page_id=4861 ICV 2020: 79.93 https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=8521 (Copernicus)

Ірина Піц, Олена Студенець. Ефективні шляхи удосконалення післядипломної педагогічної освіти вчителів початкової школи на сучасному етапі розвитку освітньої системи України. Молодь і ринок, 2022. No3-4 (201-202). С. 102-106. ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online) http://mir.dspu.edu.ua/article/view/259957 ICV 2021: 85.55 (Copernicus)   https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=33113 http://nfv.ukrintei.ua/view/5b1925e27847426a2d0ab48b

Піц І.І., Гура А.М., Максимчук Л.В. Формування лідерських якостей у майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін. ALFRED NOBEL UNIVERSITY JOURNAL. 2023. №2(26). С.92-99. (фахове видання, Copernicus). DOI: 10.32342/2522-4115-2023-2-26-10 URL: https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2023/2/11.pdf

Піц І.І. Формування читацької компетентності в молодшому шкільному віці: сутнісні ознаки та основні прийоми розвитку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2024. №34. С.37-42. DOI https://doi.org/10.32782/1992-5786.2024.94.7 URL: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2024/94/9.pdf

Бигар Г.П., Піц. І.І., Прокоп І.С., Тимчук Л.І.  Теоретичні засади педагогічного партнерства як одного з факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу. Професійна освіта: методологія, теорія та технології, 2021. Вип. 13. С. 9-18. ISSN: 2415-3729 (Print), 2415-3737 (Online) DOI: https://doi.org/10.31470/2415-3729-2021-13-9-18 http://nfv.ukrintei.ua/view/5b1925e27847426a2d0ab610

 Бигар Г.П., Піц. І.І., Прокоп І.С., Тимчук Л.І.  Теоретичні засади педагогічного партнерства як одного з факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу. Професійна освіта: методологія, теорія та технології, 2021. Вип. 13. С. 9-18. ISSN: 2415-3729 (Print), 2415-3737 (Online) DOI: https://doi.org/10.31470/2415-3729-2021-13-9-18 http://nfv.ukrintei.ua/view/5b1925e27847426a2d0ab610

 

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності