- Стан навчально-методичного забезпечення дисципліни кафедри на платформі Moodle (Дата проведення: вересень,відповідальні:Бігар Г.П.)
- Якісна професійна підготовка майбутнього вчителя початкових класів крізь призму формування soft and hard skills (Дані проведення: жовтень, відповідальні: Бігар Г.П., Шевчук К.Д.)
- Медіаграмотність як засіб формування медіакомпетентності викладача вищої школи (Дані проведення: листопад, відповідальні: Костащук О.І.)
- Використання штучного інтелекту в роботі вчителя-викладача. Практичні кейси. (Дата проведення: квітень, відповідальні: Дідух В.В.)
- «Повірмо, підтримаємо, перемагаймо: як створити спільноту, що є стійкою» (проф. Романюс СЗ., доц. Предик А.А.)
- Стан навчально-методичного забезпечення дисциплін кафедри на платформі Moodle (Дата проведення: вересень, відповідальні: Бигар Г.П.)
- Практична підготовка майбутніх фахівців початкової освіти у процесі реалізації Концепції Нової української школи (Дата проведення: жовтень, відповідальні: Гордійчук О.Є.)
- Лабіринтами критичного мислення: особливості формування критично мислячої особистості (Дата проведення: травень, відповідальні: Шевчук К.Д., Піц І.І.)
- «Soft Skills – навички професійного успіху» (Дата проведення: жовтень, відповідальні: доц. Бигар Г.П., запрошена Курилюк О.)
- «Сучасні підходи до забезпечення якості освітньої діяльності закладу освіти: оцінювання учнів» (Дата проведення: грудень, відповідальні: доц. Бигар Г.П., з участю Державної служби якості освіти у Чернівецькій області)
- Забезпечення готовності здобувачів вищої освіти до здійснення формульного оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів ЗЗСО (Дата проведення: квітень, відповідальні: доц. Предик А.А.)
- «Методично-організаційні вимоги до написання та захисту науково-практичної роботи за професійним спрямуванням »
- «Особливості використання платформи дистанційного навчання Moodle»
- «Основні положення Професійного стандарту вчителя початкових класів та особливості його реалізації у змісті освітнього процесу»
- “Академічна доброчесність – запорука якісної освіти та науки”