Перейти до основного вмісту
Мафтин Лариса Василівна
кандидат філологічних наук
доцент

Scopus

Web of science

Google Scholar

Orcid

    Мафтин Лариса Василівна. Народилася 27.12. 1961 р. на  Вінничині.  Після закінчення середньої загальноосвітньої  школи у 1979 р. вступила на перший курс філологічного факультету Чернівецького державного університету, який закінчила у 1984 році, Диплом ИВ – І  № 095531; стаціонарна аспірантура: 1986 -1989 рр.). Дисертація на здобуття вченого ступеня кандидата філологічних наук (спеціальність 10.01.02 - література народів СРСР/ радянський період) успішно захищена у спеціалізованій раді Одеського державного університету ім. І.Мечникова 16.02.1990 р.. номер диплома – К Д № 021670.

 З  1989 по 1995 рр. - асистент кафедри теорії та історії світової літератури Чернівецького державного університету. З 1995р.  - асистент  кафедри педагогіки Чернівецького державного університету, з 1996 р. -  доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти  Чернівецького  національного університету імені Юрія Федьковича. Вчене звання доцента присвоєно 26.02.1998 р., номер атестата – ДЦ АЕ № 000245.

2008    р. отримала другу вищу освіту - (навчалася на факультеті педагогіки, психології та соціальної роботи ЧНУ ім. Ю.Федьковича), диплом 12 ДСК № 7518, кваліфікація: психолог за спеціальністю 7.04.0101 «Психологія». Закінчила стаціонарну докторантуру при кафедрі історії педагогіки Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника. Тема наукового дослідження на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук закоординована в АПН України за спеціальністю 13.00.01.

З 1999 по 2004 рр. очолювала осередок «Просвіта» на педагогічному факультеті ЧНУ ім. Ю.Фдьковича; 2004-2005 рр. - заступник декана педагогічного факультету ЧНУ з навчально-виховної роботи.  Нині - доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти факультету педагогіки, психології та соціальної роботи   ЧНУ ім. Ю.Федьковича, понад 12 років  керувала студентським науковим гуртком «Пошук» (web-сторінка «Науковий гурток»http://elemed.chnu.edu.ua/?page_id=5860), була заступником завідувача кафедри з наукової роботи. Протягом 10 років - член та голова журі обласного конкурсу з українознавства. Член групи з розробки Стратегії виховання особистості в системі освіти Чернівецької області на 2016-2021 роки. Член обласного об'єднання ВУТ «Просвіта» ім. Т.Шевченка (протокол засідання правління Чернівецького обласного об’єднання  ВУТ «Просвіта» ім. Т.Шевченка від 9.10.2020 р.) та член правління Всеукраїнського товариства «Рідна школа» (лист № 32 від 12 березня 2021 р.).

 Здійснювала наукове керівництво  студентами-переможцями  конкурсів наукових робіт:  ІІ місце (Тетяна Заєць, тема: «Українознавчий дискурс творчої спадщини Лесі Українки»); грамота  (Діана Буздуган, тема: «Внесок Степана Смаль-Стоцького в розвиток українознавства к. ХІХ - 30-ті роки ХХ ст.») -    ІV Міжнародний конкурс з українознавства для студентів та молодих учених (Науково-дослідний інститут українознавства, 12-13 грудня, м. Київ, 2012 р.);  переможця олімпіади з української мови  та ІІІ місця у V Міжнародному конкурсі з українознавства для студентів та молодих учених Науково-дослідного інституту українознавства (м. Київ, 12-13 грудня 2013 р.) - Надія Зеленюк, тема: «Українознавчі студії Українського вільного університету» (1990-1995 рр.);  наукова робота Діани Буздуган відзначена грамотою, тема: «Євген Гакман - визначна постать України».

      Переможці першого етапу (внтурішньоуніверситетського туру) Всеукраїнського туру наукових робіт з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка і спеціальності «Початкова освіта»: Бурак Марія-Євгенія, тема: «Виховання молодших школярів на традиціях українського козацтва в умовах воєнного стану» (2023 р.); Запотічна Христина, тема: «Імплементація ненасильницького спілкування в освітньому процесі початкової школи» (2024 р.). Наказ Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича від 11.05.2023 р. № 167.

    Автор   біля 300 наукових праць, з них  8 навчальних і навчально-методичних посібників («Етнопедагогіка-Українознавство» рекомендовано МОН України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів/ лист № 1/11-11473 від 22.07.2014 р.), є співавтором 5  монографій, автором 18 методичних рекомендацій та понад 200 статей у різних виданнях.

    Забезпечує читання навчальних курсів: «Педагогічна риторика», «Етнопедагогіка України», «Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів», «Культура фахового мовлення вчителя», «Інноваційні технології навчання у сучасній школі», «Вікова та педагогічна психологія», «Педагогічна конфліктологія», «Педагогічний менеджмент», «Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів», «Профілактика та корекція відхилень поведінки», «Профілактика булінгу та різних проявів насильства в роботі з молодшими школярами».

Реалізовано програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників (стажування) у Гданській Вищій Гуманістичній школі (м. Гданськ, Польща). Тема: «Інноваційні підходи до підготовки майбутніх фахівців початкової освіти в умовах євроінтеграційних процесів»; загальний обсяг стажування - 6 кредитів ЄКТС (180 годин); період стажування  з «6» березня 2023 року по «17» квітня 2023 року (сертифікат № 3/2022/2023).

Наукова діяльність спрямована на сферу педагогіки, українознавства, психології: історія педагогіки; українознавча складова змісту шкільної освіти; традиції українського національного виховання;  етнопедагогіка; психолого-педагогічні аспекти освітнього менеджменту; педагогічна риторика; культура фахового мовлення; булінг в освітньому процесі та його профілактика; відхилення у поведінці особистості.

Мафтин Л.В. Елементи українознавства в освітньому просторі радянської України. Еuropean vector of contemporale psychologi, pedagogi and social sciences: the experience of Ukraine and the Republic of Poland: Collective monograf. Volume 2. Sandomierz: Izdevniecsba «Baltia Publishing», 2018. 476 p. С.201-219.

1.        Мафтин Л.В. Українознавчі виміри освіти в Україні.  Розвиток системи неперервної освіти в контексті суспільних трансформацій ХХІ століття: колект. монографія / За ред. М.Г.Іванчук.  Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2016.  С. 112-121.
2.    Мафтин Лариса. Інноваційні технології навчання в сучасному освітньому просторі. Інновації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя: проблеми і орієнтири: колект. монографія / за заг.ред.М.Г. Іванчук. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича, 2020.  С. 287-307.
3.    Мафтин Л. В., Ткач В.В.  Проблема інклюзивної освіти у ЗМІ: теоретико-правові аспекти. Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти : монографія / [Миронова С.П., Тимчук Л.І., Шоліна Т.В. та ін.] ; за заг. ред. Л.Б, Платаш . Чернівці : «Технодрук», 2020. С.144-163.
4.    Мафтин Лариса. Концепція Нової української школи у світлі ідей В.О. Сухомлинського. Фахова підготовка вчителя початкової школи в умовах Нової української школи: колективна монографія / за ред.: Н.В.Бахмат, Н.В.Гудими, О.В.Ковальчук, С.З.Романюк. Київ: Міленіум, 2021.  С. 141-160. 

1.    Мафтин Л.В. Виховна робота у вузі. Навчально-методичний посібник. Чернівці: Рута, 2001.168 с.
2.    Мафтин Л.В.  Методика викладання теорії виховання у ВНЗ: Навчальний посібник. Чернівці: Рута, 2003. 72 с.
3.    Руснак І.С., Мафтин Л.В., Предик А.А. Куратор у системі виховної роботи із студентами: навч.-метод. посібник. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2010. 424 с.
4.    Термінологія українознавства: навч. посібник / укллад. Л.В.Мафтин. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2012. 160 с.
5.    Етнопедагогіка-українознавство. Термінологічний словник. Навчальний посібник / укллад. Л.В.Мафтин. Чернівці: Технодрук, 2015. 276 с. Гриф МОНУ ( лист 4 1/11-11473 від 22.07.2014 р.).
6.    Риторика: навч.- метод. посібник / укл. Лариса Мафтин. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. 334 с. ISBN 978-966-423-571-3  https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4454?show=full
7.    Психологія освітнього менеджменту: навч.-метод. посібник / укл. Лариса Мафтин. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. 296 с. ISBN 978-966-423-649-9
https://archer.chnu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/1552/2021_Maftyn_Psycholog_posib.pdf?sequence=1&isAllowed=y
8.    Профілактика та корекція відхилень поведінки: навч. посібник / укл. Лариса Мафтин. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. 368 с. ISBN 978-966-423-616-6
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/1549/2021_Maftyn_Profilaktyka_posib.pdf?sequence=1

1.    Кобилянська Л.І., Єремук О.М., Мафтин Л.В. Культура педагогічного спілкування: методичні рекомендації до вивчення курсу педагогіки.  Чернівці, 2001. 16 с.
2.    Мафтин Л.В. Методичні поради наставнику академгрупи.Чернівці: Рута,2001.48 с.
3.    Мафтин Л.В. Українознавство: методичні рекомендації до семінарських занять (для студентів педагогічного факультету) .  Чернівці: Рута,2003. 31 с.
4.    Мафтин Л.В., Вакарчук О.І., Костащук О.І. Самостійна робота і контроль за нею з курсу «Етнопедагогіка України»: метод. рекомендації. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім.  Ю.Федьковича, 2011. 40 с.
5.    Мафтин Л.В. Психолого-педагогічні основи освітнього менеджменту : метод. реком. До курсу. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. 56 с.
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1553
6.    Профілактика та корекція відхилень поведінки: метод. реком. до курсу / уклад. Лариса Мафтин, Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім.  Ю.Федьковича, 2021. 60 с.
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1556
7.    Профілактика та корекція відхилень поведінки: метод. реком. до сем. занять / уклад. Лариса Мафтин, Альона Шульга. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім.  Ю. Федьковича, 2021. 56 с.
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1559
8.    Педагогічна риторика: метод. реком. до курсу  / уклад. Лариса Мафтин, Ольга Величко. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім.  Ю. Федьковича, 2021. 60 с.
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1560
9.    Мафтин Л.В., Білоус О.В. Етнопедагогіка України: метод. реком до вивчення курсу. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім.  Ю. Федьковича, 2023. 82 с.
https://archer.chnu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/5112/Етнопедагогіка України_Мафтин Л.В._Білоус  О.В._на сайт.pdf?sequence=1&isAllowed=y  
10.    Мафтин Л.В. Культура фахового мовлення вчителя : метод. реком до вивчення курсу. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім.  Ю. Федьковича, 2023. 84 с.
https://archer.chnu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/7130/Мафтин_Культура_фахового_мовлення_електронне_видання.pdf?sequence=1&isAllowed=y  
11.    Мафтин Л.В. Профілактика булінгу та різних проявів насильства в роботі з молодшими школярами: метод. реком. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім.  Ю. Федьковича, 2024. 64 с. 
URI https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10894
12.    Мафтин Л.В. Розвиток емоційного інтелекту зростаючої особистості: метод. реком. до вивчення курсу.  Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 62 с.
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11430

1.    Honcharuk,V., Pohoda,O.., Popovych,S., Fedorenko,O., Filipchuk,N., Maftyn, L. (2021). The concept of conducting innovative competence of teachers in the space of educational activities. Laplage Em Revista, 7(3), p.103-110. https://doi.org/10.24115/S2446-62202021731268p.103-110. Режим доступу: https://laplageemrevista.editorialaar.com/index.php/lpg1/article/view/1268/1137       (Web of Science)
2.    Romanyuk, S.Z.,  Rusnak, I.S., Dolynskiy, I.V., Maftyn, L.V., Onyshkiv, Z.M. Competence-Based Readiness of Future Teachers to Professional Activity in Educational Institutions. Journal of Curriculum and Teaching, 2022.  Vol. 11(2), pp. 42–55 (Scopus)
ISSN 1927-2677 (Print) ISSN 1927-2685 (Online)    DOI: https://doi.org/10.5430/jct.v11n2p42 
CiteScore 2021 0.0
Q4                                                                   https://www.scopus.com/sourceid/21101063738 

3. Романюк Світлана, Мафтин Лариса, Тарангул Любов, Ілічук Любомира,  Василик Марина. Використання сучасних технологій підвищення якості освіти у вищій школі. Web of Science. Revista Amazonia Investiga      20.10.2023. С.  224-235
 https://doi.org/10.34069/AI/2023.68.08.21
https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001119866100014 

1.    Мафтин Лариса. Топонимика как средство патриотического воспитания: украиноведческий аспект.  Studia Gdan`skie Wizje i rzeczywistos’c’/ Tom ХІV, Gdan`sk 2017 Wydannictwo Gdan`skiej Wyzeszej Szkoly Humanistycznej. -ISSN 1731-8440,  e - ISS № 2544-1426.  С.267-279.
2.    Larysa Maftyn Ukrainian Studies as a Factor in the Education of a Nationalli Conscious Personaliti/ Studia Cdan’skie. Wizje i  rzeczywistos’c’. Tom  ХVІІ/ Wydawnictwo Cdan’skiej  Wyz’szej Szkoly Humanistycznej. Cdan’sk. 2020. S. 43-57.
3.    Larysa Maftyn. Ukrainoznawstwo jako czynnik wychowania świadomej narodowo jednostki. Studia Gdanskie. Wizje i rzeczywistosc. 2020.  Tom XVII. S. 43-57. ISSN 1731-8440 e- ISSN 2544-1426 
https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=12795&lang=pl  
ICV 2020: 86.80 (Copernicus)
DOI: 10.5604/01.3001.0014.9089
https://studiagdanskie.pl/resources/html/article/details?id=216178 
4.    Maftyn Larysa. Trendy w rozwoju szkolnictwa podstawowego na Ukrainie, na obecnym etapie  (Тенденції розвитку початкової освіти в Україні на сучасному етапі) Wydanie: SGWR 2022; XIX : 135-147.   DOI: 10.5604/01.3001.0053.6069   GICID: 01.3001.0053.6069       INDEX COPERNICUS
https://studiagdanskie.pl/resources/html/article/details?id=610047 
ICV 2021: 92.51   https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=12795 

 

Романюк Світлана, Мафтин Лариса. Національно-патріотичне виховання в умовах викликів сучасності. Інноватика у вихованні. Зб. наукових праць. Рівне, 2023. № 17. С.112-121.         DOI: https://doi.org/10.35619/iiu.v1i17.549 
Мафтин Лариса. Психолого-педагогічні умови профілактики кібербулінгу в освітньому середовищі. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2024. № 5 (139). С.383-394. URI https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16461 
Мафтин Л.В. Реалізація педагогічного потенціалу державної символіки України в освітньому процесі сучасної початкової школи.  Освітньо-науковий простір: науковий журнал  (категорія «Б»).  Вип. 7 (2 – 2024). Том 1 / Український державний університет імені Михайла Драгоманова [гол. ред. д-р пед. наук, проф. Матвієнко О. В.]. Київ : Видавництво Ліра-К, 2024. С.99-107. https://ess.npu.edu.ua/index.php/ess/issue/view/8 

       Мафтин Лариса.  Формування патріотичної особистості в освітньому процесі сучасної школи засобами козацької педагогіки. Проблеми освіти: збірник наукових праць. Електронне видання ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». К., 2023. Вип. 2(99). С. 166−182. DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.2-99.2023.11

1.    Мафтин Лариса. Українознавство в змісті освіті Східної Галичини міжвоєнної доби.   Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних дисциплін.2017.  №16-17.  С.135-139. 
2.    Мафтин Л.В., Прокоп І.С. Проблема інтеграції українознавства у зміст підручників з математики для 1 класу. Virtus # 20, Part1, Yanuary, 2018. С. 166-169.
3.    Мафтин Л.В. Концепти українознавства в творах В.О. Сухомлинського. Зб. наук. праць «Педагогічні науки». Вип. LХХХІ. Том 3. Херсон: Гельветика. 2018. С.20-25.
4.    Мафтин Л.В., Прокоп І.С. Технологічний підхід як засіб модернізації початкової загальної освіти.  Молодий вчений. 2019.  № 7.1 (71.1.) липень, С.25-38.
5.    Мафтин Лариса, Предик Аліна, Шевчук Кристина. Педагогічний потенціал українських народних паремій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журнал / гол. ред. А.А.Сбруєва, Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2019.  № 10 (94).  C.160-176.
6.    Мафтин Л.В., Прокоп І.С. Технологічний підхід як засіб модернізації початкової загальної освіти. Молодий вчений. 2019. № 7.1 (71.1.) липень. С.25-38.
7.    Мафтин Лариса, Предик Аліна, Романюк Світлана. Формування позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі  сучасного загальноосвітнього навчального закладу  в умовах освітніх змін.  Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва.  Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020.  № 5-6 (99-100).  С.214-224.- DOI: 10.24139/2312-5993/2020.05-06/214-224. URI https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9571 
8.    Мафтин Лариса, Бабич Надія. Технологія сторітелінг у розвитку комунікативної компетенції  школяра. Сучасні технології початкової освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць. Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, педагогічний факультет, кафедра теорії та методик початкової освіти; редкол.: Н.В. Бахмат, Н.В. Гудима, О.В. Ковальчук. Київ : Міленіум, 2020. Випуск 3. С.98-102.
9.    Мафтин Л.В. Етнопедагогічні основи дидактичного процесу сучасної початкової школи.  Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць/ укл. Поясик О.І., Слипанюк О.В., Ковальчук М.П.  Івано-Франківськ.: НАІП, 2021, С.195-198.
URI https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1564 

1.    Мафтин Л.В., Прокоп І.С. Технологічність методик навчання як один із чинників якісної початкової освіти //Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому просторі: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції  (м. Чернівці, 17 травня 2019 р.). Чернівці: Видавничий дім «РОДОВІД», 2019.  С.151-153. 
2.    Мафтин Лариса, Інна Прокоп Ставлення до людей похилого віку як моральна категорія української етнокультури.  «Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії»: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (22 листопада 2019 року).  Чернівці: Технодрук, 1919,  С. 193-195. 
3.    Мафтин Лариса, Прокоп Інна. Актуальні проблеми сучасної початкової освіти в контексті реалізації концепції Нової української школи. Збірник матеріалів ХV Міжнародного колоквіуму мовознавчих наук «Еудженіу Кошеріу» «Зміна лінгвістики і зміни в лінгвістиці»,  Чернівці-Сучава-Кишинів (11-12 жовтня 2019. Чернівці: Чернівецький національний університет, 2020.  С.547-557. CISL,2019, Vol.XV
4.    Мафтин Лариса. Здоров’язбережувальні технології як чинник профілактики професійних захворювань педагогів в умовах дистанційного навчання. Формування здоров’язбережувальних компетентностей молоді в умовах глобалізації: реалії та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Хмельницький, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія 28-29 квітня 2020 року/ за науковою редакцією Г.В.Бучківської. Хмельницький: ФОП Колісник С.А., 2020. С.111-115.
5.    Мафтин Л.В. Емоційний інтелект та його розвиток у майбутніх педагогів: зарубіжний та вітчизняний досвід. Розвиток освітньої системи в умовах європейських трансформацій: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 26-27 травня 2021 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2021. С.220-222.
6.    Мафтин Л.В. Скаутинг як засіб виховання зростаючої особистості. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХVІІІ Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам’яті проф. О.П.Рудницької / наук. ред.: Г.І.Стоцька, М.П.Вовк. Вип. 4 (16). К.: Талкорм, 2021. С.92-95.
7.    Мафтин Лариса. Роль курсу «Етнопедагогіка України» у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи. Стратегії модернізації педагогічної освіти в Україні та країнах Європейського Союзу : Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 20-21 жовтня 2022 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 86-92. ISBN 978-966-423-737-3 https://drive.google.com/file/d/1KWqsUlivOYyJUGWbSAnVKEOX5BBMDZ5k/view 
8.    Мафтин Л.В. Вишиванка у виховному дискурсі української етнопедагогіки. Вишиванка – національний оберіг єднання українців, символ нескореності і волі: Матеріали Міжнародного бієнале, присвяченого всесвітньому Дню вишиванки, м. Чернівці, 19 травня 2022 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2022. С. 66-68.
9.    Мафтин Лариса. Інтелект-карти як сучасна технологія навчання. Інновації у науці: Сучасний вимір: Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (4 квітня 2024 року, м. Суми). Суми: ФОП Цьома С.П., 2024. С.62-64.
10.    Мафтин Лариса. Готовність  майбутніх педагогів до превентивного виховання здобувачів освіти. Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції  21 травня  2024 року.  / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т імені Ю. Федьковича, 2024. С.143-147.

1.    Мафтин Лариса. Виховний потенціал етнопедагогіки: вишиванка в українській культурній традиції. Україно моя вишивана : етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки : зб. тез Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції, 21 травня 2020 р. / за наук. ред. д. пед. наук Н. І. Богданець-Білоскаленко (електронне видання). Київ : Педагогічна думка, 2020.С.92-94.
2.    Мафтин Лариса. Українська писанка як засіб етнокультурного виховання особистості. Матеріали Всеукраїнської онлайн-конференції конференції «Декоративно-прикладне мистецтво Буковини  як джерело національної ідентичності України» до 115 літнього ювілею Вижницького фахового коледжу мистецтв та дизайну імені Василя Шкрібляка 2 жовтня 2020 р. Вижниця, 2020.
3.    Мафтин Л.В. Сторітелінг як інноваційна педагогічна технологія. Початкова освіта: історія, проблеми, перспективи. Матеріали III-ї Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Ніжин, 23 жовтня 2020 р. / за заг. ред. Т.М. Турчин, упоряд. Т.В.Гордієнко. Ніжин: НДУ ім. М.Гоголя, 2020.   С.104-105.
4.    Мафтин Лариса. Розвиток емоційного інтелекту зростаючої особистості засобами української етнопедагогіки.  Історико-краєзнавчі дослідження в умовах нової української школи.  Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 16 листопада 2022 року.  Чернівці: Букрек. С. 190-193.
5.    Мафтин Л. Виховні ідеали української етнопедагогіки та їх роль в освітньому середовищі НУШ. Педагогічний поступ: збірник матеріалів ІX Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Нова українська школа:теорія та практика» (Луцьк, 17-18 листопада 2022 р.) / За заг. ред. проф. Пріми Р. М. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2022. С. 99-102.
6.    Мафтин Лариса. Педагогічні погляди Омеляна Поповича і сучасність (українознавчий вимір).  Нова українська школа: діалог сучасності з історією: матеріали Буковинського освітнього форуму, присвяченого165-річчю від дня народження Омеляна Поповича (1895-1930) – видатного українського педагога, Крайового шкільного інспектора Буковини, автора науково- педагогічних та художніх творів для дітей та дорослих (26 жовтня 2021 року, м. Чернівці)/ за ред. Л.І.Тимчук, Л. Б. Платаш. Чернівці: «Технодрук», 2022. С.62-66.

1.    Мафтин Л.В. Топольницька О.С.Виховний потенціал казок Лесі Українки. Педагогічні ідеї та культурно-просвітницька діяльність Лесі Українки. Матеріали студентського міжвузівського Е-вебінару, присвяченого 150-літтю від дня народження Лесі Українки, 25 лютого 2021 року/ укл. Романюк С.З., Мафтин Л.В., Спорняк А.В. Чернівці: Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2021. С. 138-141.
2.    Мафтин Л.В.  Гречух В.Р., Роль метафори у мовленнєвому розвитку учнів молодшого шкільного віку. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку: матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (12 травня 2021 р.). Рівне: РДГУ, 2021. С.42-44.
3.    Мафтин Лариса, Запотічна Христина. Ненасильницьке спілкування як педагогічний феномен. Проблеми початкової освіти: науковий пошук студентів і магістрантів: Матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції (28 березня 2024 року). Хмельницький, 2024. С.

Матеріали університетської конференції
1.    Мафтин Лариса, Андрюк Тетяна . Особливості формування життєвих компетенцій в освітньому процесі початкової школи.  Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (17-19 квітня  2019 року). П Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи.. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2019. С.3-4.
2.    Мафтин Лариса, Головач Наталя.  Педагогічні ідеї Б.Д.Грінченка  контексті оновлення сучасної освіти. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (17-19 квітня  2019 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2019.  С.41-42.
3.    Мафтин Лариса,  Грамчук Ганна. Павло Чубинський як видатна постать українознавства. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (17-19 квітня  2019 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи.  Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2019. - С.47-48.
4.    Мафтин Лариса,  Петрик Марина, Управлінська риторика як складова іміджу керівника освітнього закладу. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (17-19 квітня  2019 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2019.  С.143-144.
5.    Мафтин Лариса,  Харабара Світлана, Освітні програми  асоціації гайдів Ураїни. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича (17-19 квітня  2019 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2019.  С.203-204.
6.    Мафтин Лариса,  Бабич Надія.  Технологія сторітеллінг як засіб розвитку комунікативної компетентності учнів 1-2 класів. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (22–23 квітня 2020 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи.  Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. С.5-6.
7.    Мафтин Лариса,  Сухоняк Адріана. Патріотичне виховання в умовах Нової української школи. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (22–23 квітня 2020 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи.  Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020, С. 211-212.
8.    Мафтин Лариса,  Гречух Вікторія. Метафора як педагогічний інструмент мовлення сучасного вчителя початкових класів. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С.55-56.
9.    Мафтин Лариса,  Дутка Інна.. Всеукраїнська дитяча спілка «Екологічна варта»: досвід виховної діяльності. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С.63-64.
10.    Мафтин Лариса,  Курик Юлія. Феномен емоційного інтелекту: теоретичні підходи. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021, С.103-104. 
11.    Мафтин Лариса,  Лучик Ольга. Індивідуалізація навчально-виховної взаємодії в роботі вчителя з учнями. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи.  Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С.113-114.
12.    Мафтин Лариса,  Половнікова Людмила. Саморегуляція емоційного стану як умова успішної діяльності вчителя сучасної початкової школи. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С.159-160.
13.    Мафтин Лариса,  Топольницька Ольга. Педагогічні ідеї Лесі Українки в контексті реформування сучасної освіти. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С.235-236.
14.    Бурла Андріяна, Мафтин Лариса. Гендерне виховання особистості як педагогічна проблема. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (12-14 квітня 2022 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. - Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 21-22.
15.    Мафтин Л.В.,  Каралаш К. Особливості формування у молодших школярів ключової компетентності «Умій вчитися». Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (12–14 квітня 2022 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 67-68.
16.    Мафтин Л.В., Мартинюк А. Невербальні засоби педагогічного спілкування. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (12–14 квітня 2022 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 129-130.
17.    Бурак Марія-Євгенія, Мафтин Лариса. Козацькі традиції у діяльності сучасних дитячо-юнацьких об’єднань України. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023.  С. 45-46.
18.    Жар Марина, Мафтин Лариса. Прояви гіперактивної поведінки учнів молодшого шкільного віку. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023.  С.79-80.
19.    Мангер Діана, Мафтин Лариса. Українська народна пісня в естетичному вихованні молодшого школяра. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023.  С.145-146.
20.    Нікіфоряк Марія, Мафтин Лариса. Мовленнєвий розвиток учнів молодшого шкільного віку засобами усної народної творчості. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. С.169-170.
21.    Петрушко Сніжана, Мафтин Лариса. Форми агресивної поведінки молодших школярів. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023.  С.193-194.
22.    Сидоряк Марина,  Мафтин Лариса. Формування громадянської культури зростаючої особистості як педагогічна проблема. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи.  Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023.  С.221-222.
23.    Чабанюк Богдана,  Мафтин Лариса. Вплив фольклору на емоційний інтелект молодшого школяра. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. С.263-264.
24.    Гавлюк Францішка,  Мафтин Лариса. Інтернет-безпека молодших школярів: кібербулінг. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16–17 квітня 2024 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С.38-39.
25.    Двірничук Ольга,  Мафтин Лариса. Теоретичні аспекти превентивного виховавння зростаючої особистості. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16–17 квітня 2024 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С.60-61.
26.     Дроздик Наталя,  Мафтин Лариса. Державна символіка як засіб патріотичного виховання молодших школярів. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16–17 квітня 2024 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С.68-69.
27.    Мацьопа Оксана,  Мафтин Лариса. Підприємницька компетентність молодших школярів як актуальна педагогічна прблема. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16–17 квітня 2024 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С.124-125-69.

Співорганізатор та модератор  студентського міжвузівського он-лайн  Е-вебінару (25.02.2021 р.), присвяченого  150 - літтю від дня народження Лесі Українки: «Педагогічні ідеї та культурно-просвітницька діяльність Лесі Українки» (кафедра педагогіки та методики початкової освіти, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича).
Член оргкомітету  Міжнародного бієнале, присвячений Всесвітньому Дню вишиванки «Вишиванка - національний оберіг єднання українців, символ нескореності і волі», 19.05.2022 р.
(Програма) http://elemed.chnu.edu.ua/?p=8784
Член організаційного комітету Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій» (Чернівці, травень, 2021 р.).
Член оргкомітету. Міжнародне бієнале, присвячене Всесвітньому Дню вишиванки «Вишиванка – національний оберіг єднання українців, символ нескореності і волі». 19 травня 2022 р., м. Чернівці.
Член організаційного комітету ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Стратегії модернізації педагогічної освіти  в Україні та країнах Європейського Союзу» (Чернівці, 20-21жовтня, 2022 р.).  Програма: http://elemed.chnu.edu.ua/?p=9125 
Спікер ІУ Всеукраїнської науково-практичної конференції  з міжнародною участю «Нова українська школа: результати та перспективи», 18 листопада 2022 р., Маріупольський державний університет, доповідь: Народна педагогіка як засіб формування   української  ідентичності зростаючої  особистості.
Великодній міжвузівський   вебінар-практикум «Дивосвіт української писанки», 12.04.24. (програма).
Член організаційного комітету ІІІ Міжнародної  науково-практичної онлайн- конференція «Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір», 21 травня 2024 року (Програма)

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності