Гордійчук Оксана Євгенівна

Інформація про викладача

Народилася 12.11.1971 року в м.Чернівці.

З 1986-1990 рр. навчалася в Чернівецькому педагогічному коледжі ім.О.  Маковея. В 1996 році закінчила Кам҆янець-Подільський педагогічний інститут ім.В.П.Затонського за спеціальністю «Вчитель початкових класів».

З 1990-2004 року працювала в школі вчителем початкових класів в рідному Неполоковецькому ЗНЗ І-ІІІ ступенів, Кіцманського району, Чернівецької області. Переможець Всеукраїнського конкурсу (обласного етапу) «Учитель року-1996». Переможець Всеукраїнського конкурсу «Панорама творчих уроків»-2004 в м.Київ, в номінації «Виховна спрямованість уроку». «Вчитель методист», «Відмінник освіти України», делегат І з’їзду працівників освіти України у складі команди від Чернівецької області.

З 2004 року – викладач кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету ім.Юрія Федьковича.

З 2008 року – кандидат педагогічних наук. В цьому ж році захистила кандидатську дисертацію з проблеми: «Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки» за спеціальністю 13.00.07 – теорія та методика виховання.

З 2006 року – керівник педагогічної практики студентів спеціальності «Початкова освіта».

З 2009 року – на посаді доцента кафедри педагогіки та методики початкової освіти.

Автор концепції та організатор неформальної інклюзивної практики студентів спеціальності «Початкова освіта».

Організатор буковинського проекта-переможця «Майбутній вчитель – дитина з особливими освітніми потребами – батьки: точки дотику» у Міжнародному конкурсі «Кращі інклюзивні практики-2018» (Грузія, м.Уреки), який здобув грант – зйомку документального фільму про проект-переможець серед 300 проектів із 72 міст 17 країн.

З 2009-2019 рр. – викладач-сумісник курсу «Основи сценічного та екранного мистецтва з методикою навчання» в педагогічному коледжі Чернівецького національного університету ім.Юрія Федьковича.

З 2009-2019 рр – викладач курсів підвищення кваліфікації для вчителів початкової школи, вихователів ДНЗ, вчителів інклюзивних класів при Інституті післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області з проблем впровадження Концепції Нової української школи, реалізації Державного стандарту початкової освіти  та підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища.

Рецензент близько 40 освітньо-професійних програм, методичних рекомендацій, навчально-методичних посібників, підручників вчителів-практиків, викладачів та науковців.

Сертифікований тренер по підготовці майбутніх учителів перших класів (всіх 9 локацій у Чернівецькій області)  до роботи в Новій українській школі.

Сертифікований спікер освітньої платформи «Просвіта» за проведення вебінарів щодо моделювання роботи вчителя в класі з інклюзивним навчанням та авторської методики роботи над анімацією в початковій школі.

Учасниця і доповідачка 18 методичних об’єднань для вчителів початкової школи  в Чернівецькій області.

Тренер експертної сесії «ЕДКЕМП Чортків-2019».

Постійний член журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу  «Учитель року» в номінації «Вчитель початкової школи».

Голова журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу  «Учитель року-2019» номінації «Учитель інклюзивного класу».

Член журі Міжнародного конкурсу студентських ініціатив «Мій інклюзивний простір», зорганізований «Inclusive Practices» (січень, 2019р., Грузія).

Член журі Міжнародного дистанційного конкурсу «Інклюзивні практики майбутнього: ІДЕЇ, ДОСЛІДЖЕННЯ, ІНОВАЦІЇ» та учасник урочистої церемонії нагородження переможців конкурсу  (вересень, 2019р., Грузія).

Експерт Міжнародної групи з розвитку інклюзивних спільнот (Грузія).

Експерт Державної служби якості освіти України щодо оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації.

Член міжнародної спільноти «IACD», акредитованої в ООН.

Учасниця міжнародних конференцій у Грузії, Фінляндії, Молдові, Польщі, Чехії.

Автор 145 науково-методичних статей, методичних рекомендацій, навчально-методичних посібників з проблем: морального виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки, особливостей сучасного родинного виховання дітей та молоді, моральних та етичних аспектів спілкування вчителя в педагогічному процесі, методики навчання хореографічному, театральному та екранним видам мистецтва у початковій школі, підготовки вихователя до організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня, підготовки фахівців до інклюзивного навчання.

Нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України за активну співпрацю і розбудову Нової української школи. Засновниця ГО “Інклюзивний простір. Українська спільнота”.

Здійснює докторське дослідження з проблеми професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до інклюзивного навчання учнів.