Перейти до основного вмісту
Прокоп Інна Степанівна
кандидат педагогічних наук, доцент
Декан факультету

Web of Science

Scopus

ORCID

Google Академія

Прокоп Інна Степанівна – доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти

Прокоп Інна Степанівна розпочала свою трудову діяльність після закінчення Чернівецького державного університету імені Юрія Федьковича з 1994 року на посаді асистента кафедри педагогіки, згодом – кафедри педагогіки та методики початкової освіти. З 2009 р. по 2015 р. працювала на посаді доцента, а з січня 2015 року по листопад 2019 року виконувала обов’язки завідувача вищеназваної кафедри. З листопада 2019 року призначена заступником декана з навчально-методичної роботи факультету педагогіки, психології та соціальної роботи Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.

У 2008 році захистила кандидатську дисертацію та отримала науковий ступінь кандидата педагогічних наук (диплом ДК № 048930, протокол № 61-06/7 від 8.10.2008 р. ). У 2011 році їй присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогіки та методики початкової освіти (атестат 12ДЦ № 024787, протокол №3/24-Д від 14.04.2011 р.).

Наукова діяльність Прокоп І. С. спрямована на дослідження проблем розвитку виховних цілей навчання в теорії та історії педагогіки, особливостей цілепокладання у сучасній дидактиці початкової школи, методики навчання математичної освітньої галузі у школі І ступеня.

Науковий доробок Прокоп І. С. складають близько 85 наукових праць різних рівнів, серед яких: 1 монографія, 4 навчально-методичні посібники, близько 75 статей у вітчизняних і зарубіжних науковометричних і фахових виданнях, збірниках матеріалів міжнародних, всеукраїнських та регіональних конференцій, симпозіумів, семінарів.

Рецензент близько 10 науково-методичних видань, зокрема: методичних рекомендацій, навчально-методичних посібників, підручників вчителів-практиків, викладачів та науковців.

Активна наукова діяльність доцента Прокоп І. С. поєднується з викладацькою роботою, керівництвом науковою роботою студентів, учнів Буковинської Малої академії наук учнівської молоді та підготовкою призерів студентських олімпіад та конкурсів наукових робіт зі спеціальності «Початкова освіта».

Прокоп І. С. є учасником проекту «Фінська підтримка реформи української школи», організованого Міністерством освіти і науки України спільно з урядом Фінляндії, сертифікованим тренером з підготовки учителів початкової школи Чернівецької області до впровадження Державного стандарту початкової освіти та концепції Нової української школи.

За багаторічну сумлінну працю Прокоп І. С. неодноразово була відзначена подяками та грамотами університету (2009, 2012), грамотою Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (2017), Почесною грамотою Чернівецької міської ради (2012), подяками та грамотами Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації (2016, 2017, 2019).

Наразі обіймає посаду декана факультету педагогіки, психології та соціальної роботи.

  1. С. Прокоп, О.І. Костащук. Методичні рекомендації щодо організації та проведення педагогічної пропедевтичної практики для студентів спеціальності «Початкова освіта» // Інна Прокоп, Оксана Костащук. – Чернівці: Чернівецький нац.. ун-т, 2019. – 84 с.Методичні рекомендації до виробничої професійної (педагогічної) практики / Кол. авторів. О.Є. Гордійчук, М.Г. Іванчук, Т.Д. Федірчик, С.З. Романюк, І.С. Прокоп. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т., 2021. – 21 с.
  2. Прокоп І.С., Нікула Н.В. Методичні рекомендації до вивчення курсу «Актуальні питання у навчанні математичної освітньої галузі в початковій школі». Чернівці: РОДОВІД, 2021. 31 с.
  3. Перші дні дитини в школі та педагогічна неперервна практика (Частина 1, Частина 2): Методичні рекомендації / Кол. авторів: Гордійчук О.Є., Романюк С.З., Прокоп І.С., Шестобуз О.С., Шульга А.В., Білоус О.В., Величко О.І. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2022. 44 с.

1.    I. Prokop.Training future primary school teachers in the context of developing constructive skills in younger pupils / O.Makoviichuk, A.Shulha, O.Shestobuz, I.Pits, I.Prokop, H.Byhar // Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. – Vol. 12 (1). – Iasi (Romania), 2020. – P. 232-250. (Web of Science)

https://doi.org/10.18662/rrem/12.1sup1/233

2.    Inna S. Prokop. Pedagogical Conditions for the Development of Self-Educational Competence of Future Specialists in the Study of Professional Subjects/Hanna P. Byhar, Valentyna H. Zvozdetska, Inna S. Prokop, Iryna I. Pits, Oksana Ye. Hordiichuk// International Journal of Higher Education, Vol. 9, No. 7 (Special Issue). – Sciedu Press, Канада. 2020. – P. 257-266 (Scopus)

https://doi.org/10.5430/ijhe.v9n7p257    

3.  H. Byhar, I. Pits, I.Prokop, K. Shevchuk, O. Shestobuz, O. Makoviichuk Interactive Learning in the Preparation of Students 1-4 Grades. Journal of Curriculum and Teaching. 2022. Vol 11(1). P.87-100. ISSN: 19272677 (Scopus).

DOI: https://doi.org/10.5430/jct.v11n1p87

4.  Byhar, H., Pits, I., Shevchuk, K., Prokop, I., Shestobuz, O., & Dariichuk, S. (2023). The impact of gamification on the motivation of primary schoolers under martial law. Amazonia Investiga, 12(61), 317-329. (Web of Science).

https://doi.org/10.34069/AI/2023.61.01.32

1.  Byhar A., Pits I., Prokop I. Formation of Tolerance of Future Primary School Teachers. Theory and Practice of Future Teacher's Training for Work in New Ukrainian School: monograph / Edit. I. F. Prokopenko,I. M. Trubavina. Prague, 2020. P. 387-394

http://dspace.hnpu.edu.ua/bitstream/123456789/3678/1/_TAPOFT_09.06.2020.pdf

1. Бигар Г. П., Прокоп І. С., Піц І. І. Формування професійної ідентичності майбутніх учителів як один із факторів професіоналізму / Ганна Бигар, Інна Прокоп, Ірина Піц // Молодий вчений, 2019. № 5(69). C.399-410.

DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2019-5-69-85

2. Мафтин Л. В., Прокоп І. С. Технологічний підхід як засіб модернізації початкової загальної освіти / Лариса Мафтин, Інна Прокоп // Молодий вчений. № 7.1 (71.1) липень 2019 р. С. 35-39.

3. Бигар Г.П., Прокоп І.С., Піц І.І. Питання толерантності у підготовці майбутніх учителів дисциплін гуманітарного циклу //Теорія і методика виховання: науково-педагогічний вісник. Вип 11. – Херсон: ОЛДІ – ПЛЮС, 2019. – С.7-10. – ISBN 978-966-289-323-6.

4. Інна Прокоп. Виховні цілі навчання в структурі педагогічного цілепокладання // Інновації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя: проблеми і орієнтири: колективна монографія / за заг. ред. М.Г.Іванчук. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т ім. Ю.Федьковича, 2020. С. 69-91.

5. Бигар Г.П., Піц. І.І., Прокоп І.С., Тимчук Л.І. Теоретичні засади педагогічного партнерства як одного з факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу / Професійна освіта: методологія, теорія та технології: зб. наук. праць / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». – Переяслав: СКД, 2021. – Вип. 13. – 287-298 с. – фахове видання категорії «Б»

6. Прокоп І.С. Дидактична культура майбутніх учителів початкової школи та засоби її формування / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: зб. наук. праць / Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка. – Суми, 2022.– № 6 (120) (включено до переліку наукових фахових видань України категорії “Б”: наказ № 886 від 02.07.2020)

  1. Мафтин Лариса, Прокоп Інна. Актуальні проблеми сучасної початкової освіти в контексті реалізації концепції Нової української школи. Збірник матеріалів ХV Міжнародного колоквіуму мовознавчих наук «Еудженіу Кошеріу» «Зміна лінгвістики і зміни в лінгвістиці», Чернівці-Сучава-Кишинів (11-12 жовтня 2019). Чернівці: Чернівецький національний університет, 2020. С.547-557.

1.Регіональний тренер у рамках підготовки вчителів початкових класів до впровадження Державного стандарту початкової освіти в умовах НУШ (2018-2020 р.р.) м. Чернівці та Чернівецької області.

Сертифікат № 699 (відповідно до Наказу МОН України № 252 від 19.03.2018р.)

2.   Державна служба якості освіти України. Державна освітня установа “Навчально-методичний центр з питань якості освіти”) за програмою “Підготовка експертів до оцінювання професійних компетентностей вчителів початкових класів під час сертифікації в обсязі 30 годин (1 кредит ЄКТС)

–    2021 р. (Наказ Державної служби якості освіти №01-11/62 від 17.09.2021 р.)

https://sqe.gov.ua/wp-content/uploads/2021/09/Dodatok-do-nakazu.pdf

Сертифікат, обліковий запис № 0974-С,  від 16.09.2021

https://sqe.gov.ua/wp-content/uploads/2021/09/Nakaz.pdf

–    2022 р. (Наказ Державної служби якості освіти №01-10/92 від 28.09.2022 р.)

–    2023 р. (Сертифікат Державної служби якості освіти: обліковий запис № 5597-С від 20.03.2023 р.

–      2024 р. (Сертифікат Державної служби якості освіти: обліковий запис ПКП № 1230 від 20.03.2024 р.)

3. Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» за програмою «Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи» в обсязі 10 год. (Сертифікат від 26 грудня 2022 р.)

4. Як учасник проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом») пройшла стажування:

– 2021 р. – за «Програмою підготовки тренерів ЗВО/ЗФПО» з 14 вересня по 22 грудня 2021 р.(90 год./3 кр.) (Сертифікат: реєстраційний номер ВО/43 від 22 грудня 2021 року).

– 2022 р. – за програмою підвищення кваліфікації з теми «Наставництво в педагогічній освіті» (60 год./2 кр.) (Сертифікат: реєстраційний номер НПО/125 від 23 грудня 2022 року).

5.    Американський фонд UkrHelp Foundation (керівник – Alex Dudko) за видом «Цикл вебінарів» за участю клінічного психолога, професора Тихоокеанського університету Джона Таборна (John Thoburn) на тему: «Перша психологічна допомога при травмах» в обсязі 15 акад. годин/0,5 кред. ЄКТС.

6. Українська автентична платформа «Віртуальний інклюзивний простір ((ВІП). Освіта» за програмою підвищення кваліфікації з теми: «Технології взаємодії фахівців соціономічних спеціальностей. Практичні навички фізичної та психологічної реабілітації осіб з ООП в умовах інклюзії» в обсязі 30 годин/1 кредит ЄКТС.

Сертифікат про підвищення кваліфікації № 3562024-Б9 від 17.05.2024р.

7. Національна платформа можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay» за програмою підвищення кваліфікації з теми: «Магістральний міні-EdCamp Kolomyia. Крізь терни до зірок: освітні інновації та перспективи» (Коломия, 29 травня 2024) в обсязі 9 годин/0,3 кредити ЄКТС.

Сертифікат про підвищення кваліфікації № 0247-00985-2024-50175 від 29 травня 2024 р.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності