Перейти до основного вмісту
Дідух Віталія Віталіївна
доктор філософії (PhD)
асистент

Google Scholar

ORCID

Народилася 23 вересня 1994 року в селі Потічок Снятинського району Івано-Франківської області.
З вересня 2001 року до червня 2010 року навчалась у Потічківському НВК І-ІІ ступенів (школа-садок), де одержала свідоцтво з відзнакою про базову загальну середню освіту.
У вересні 2010 року вступила в КВНЗ «Коломийський педагогічний коледж Івано-Франківської обласної ради», який закінчила у червні 2014 року з відзнакою і здобула професійну кваліфікацію «Вчитель початкових класів, організатор позакласної та позашкільної виховної роботи з дітьми».
Навчаючись в коледжі у 2012 році вступила в Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича на філософсько-теологічний факультет, спеціальність «Філософія», заочна форма навчання, який закінчила в червні 2016 році.
В вересні 2014 році поступила в Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича на факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, спеціальність «Початкова освіта» скорочена та заочна форма навчання, який закінчила в червні  2016 році.
З 2014 по 2016 роки працювала вихователем в Завальському ДНЗ (я/с).
У вересні 2016 році вступила на магістратуру Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича на факультет педагогіки психології спеціальність «Початкова освіта», денна форма навчання, яку закінчила в січні 2018 році з відзнакою і здобула професійну кваліфікацію «Вчитель початкової школи. Викладач педагогічних дисциплін у ВНЗ.»
У вересні 2016 році вступила на магістратуру Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича на філософсько-теологічний факультет спеціальність «Філософія», заочна форма навчання, яку закінчила в січні 2018 році і здобула професійну кваліфікацію «Викладач філософських дисциплін у ВНЗ».
У 2018 році зарахована на посаду лаборанта кафедри педагогіки та методики початкової освіти.
З 15 вересня 2019 року аспірант Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
Захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії (PhD), 015 – «Професійна освіта (за спеціальностями)»,
Тема дисертації: «Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства»
Науковий керівник: Федірчик Тетяна Дмитрівна, доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи та освітньої діяльності Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича
Захист дисертації: 10.12.2021
Отримання диплому ДР №003427: 28.02.2022
З березня 2022 року по вересень 2022 року лаборант кафедри музики.
З березня 2022 року волонтер в проєкті «Урок для дітей України» ГО МАСОНК.
З жовтня 2022 року по серпень 2023 року асистент кафедри практичної психології.
З грудня 2022 року голова ради молодих вчених факультету педагогіки, психології та соціальної роботи.
З вересня 2023 року асистент кафедри педагогіки та методики початкової освіти.

Fedirchyk, T.,Didukh, V. (2021). Readiness formation of future elementary school teachers to interact with participants in the educational process on the partnership pedagogy basis. PedagogyandEducationManagementReview, 2 (4), 68–78.
DOI : https://doi.org/10.36690/2733-2039-2021-2-68
ISSN: 2733-2039 Естонія

Didukh, V.,Brazhanyuk, A. (2021). Partnership as a basis for inclusive interaction: teacher-child-occupational therapist. Colloquium-journal, 18 (105), 4–7.
URL:https://cyberleninka.ru/article/n/partnerstvo-yak-osnova-inkoyuzivnoyi-vzaemodiyi-pedagog-uchen-ergoterapevt/viewer 
ISSN: 2520-2480 Польща

Федірчик, Т.,Дідух, В.(2019). Педагогіка партнерства як чинник формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи. Гірська школа Українських Карпат. Івано-Франківськ, 21, 50–54. .(фахове видання)
DOI : http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/8575

Дідух, В. (2020). Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до взаємодії з учасниками освітнього процесу як актуальна проблема професійно-педагогічної освіти. Інноваційна педагогіка. Одеса.22 (4), 131–134.(фахове видання)
DOI : https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/22-4.26
URL : http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/22/part_4/28.pdf

Шульга, А.,Дідух, В. (2020). Можливості дистанційної освіти в педагогіці партнерства. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич. 4 (29), 256–262. (фахове видання / Категорія Б).
DOI : http://www.aphn-journal.in.ua/archive/29_2020/part_4/41.pdf

Дідух, В.(2020). Нова українська школа як освітнє середовище партнерської взаємодії. Педагогічна освіта: теорія і практика. Кам’янець-Подільський. 29 (2-2020), 122–130.(фахове видання / Категорія Б) 
URL : http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/222973

Шульга, А.,Дідух, В. Гатрич, І. (2023). Використання засобів зворотного зв’язку під час дистанційного навчання студентів закладів вищої освіти. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія Педагогіка. Психологія. Одеса: Видавничий дім Гельветика, 3, 105-110
(фахове видання / Категорія Б)
DOI: https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2023-3.15
URL : https://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/article/view/72

Шульга, А., Дідух, В. (2024). Особливості використання інтерактивних мультимедіа в освітньому процесі початкової школи. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 71. Т.2. С. 187–190. (фахове видання / Категорія Б)
URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10327

Шульга А.В., Дідух В.В., Величко О.В. Дидактичні ресурси для STEM-освіти: як зробити навчання цікавим і ефективним. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», 
Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): 
журнал. 2025. № 5(45) 2025. С. 1534-1542. https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/12339 

Зварич, Н.В. РОЛЬ ПРИРОДНИЧИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ» (16 травня 2024 року) с. 135-137 (Науковий керівник - Дідух В.В.)
URL: https://drive.google.com/file/d/16xPSTSwDPCClKIBXJ1ZugDsWDKeKkfI5/view?usp=sharing


Семеген, В.В.  СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ ВИМОГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ» (16 травня 2024 року) с. 101-104  (Науковий керівник - Дідух В.В.)
URL: https://drive.google.com/file/d/16xPSTSwDPCClKIBXJ1ZugDsWDKeKkfI5/view?usp=sharing


Бунякова К. ЦІННІСТЬ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СЬОГОДЕННІ. Матеріали XХVІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених «Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених» (22-23 травня 2024 року)с. 481-483 (Науковий керівник - Дідух В.В.)
URL: https://drive.google.com/file/d/1mryzmKThFaR42nlxMIfSa35axi7LZzin/view?usp=sharing


Тонієвич, І.  ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Матеріали XХVІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених «Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених» (22-23 травня 2024 року)с. 531-533  (Науковий керівник - Дідух В.В.)
URL: https://drive.google.com/file/d/1mryzmKThFaR42nlxMIfSa35axi7LZzin/view?usp=sharing

 

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності