
- середа, 22 січня 2020 р.
Відповідно до плану роботи кафедри педагогіки та методики початкової освіти 22 січня 2020 року на базі Коровійської ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся науково-практичний семінар на тему «Інтегрування зарубіжного досвіду в систему реформування початкової ланки освіти України».
Метою семінару було розкрити особливості реформування початкової школи України в контексті європейських інтеграційних освітніх процесів та виявити ефективні форми, методи, засоби і прийоми реалізації зарубіжного досвіду в її діяльності.
Організатором семінару та доповідачем була завідувач кафедри педагогіки та методики початкової освіти доктор педагогічних наук, професор Романюк С.З. У своєму виступі Світлана Захарівна проаналізувала проблеми, пов’язані із кардинальним реформування початкової загальної освіти України в контексті європейських освітніх трансформацій. Доповідач наголосила на тому, що особливо цінним для удосконалення структури й змісту вітчизняної системи освіти може стати зарубіжний досвід, оскільки, адаптований до українських реалій, здатен окреслити ефективні шляхи її вдосконалення. Прикладом може бути досвід Фінляндії. Своїми міркуваннями з цього приводу й досвідом вивчення системи освіти Фінляндії поділилася кандидат педагогічних наук., асистент Цуркан Т.Г.
Учасниками семінару стали викладачі кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича і вчителі початкових класів Коровійської ЗОШ І-ІІІ ст. Під час проведення семінару відбулося спостереження уроків учителів початкових класів, які проводилися в умовах реалізації Концепції нової української школи; здійснено презентації досвіду фінської системи освіти; проведено з викладачами майстер-клас «Ранкова зустріч».
Після завершення семінару на засіданні круглого столу його учасники обговорили проблеми та труднощі впровадження зарубіжного досвіду в систему початкової загальної освіти; прийняли рішення про доцільність подальшої співпраці кафедри педагогіки та методики початкової освіти і Коровійської ЗОШ І-ІІІ ст. у вивченні закордонних освітніх інновацій та їх адаптації до вітчизняних реалій.