Перейти до основного вмісту

Навчальна педагогічна пропедевтична практика для студентів 1 курсу (керівник – ас. Костащук О.І.) посідає важливе місце в системі підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Вона є органічною складовою освітнього процесу закладу вищої освіти, забезпечуючи поєднання теоретичної підготовки студентів з педагогічних дисциплін з їх практичною діяльністю в школі. Навчальна педагогічна пропедевтична практика відіграє системоутворюючу роль серед усіх форм навчальної діяльності студента у ЗВО, дозволяє засвоїти, проявити та перевірити одержані теоретичні знання, забезпечує безперервність і послідовність формування вмінь і навичок, професійне становлення майбутнього педагога.

Мета навчальної педагогічної пропедевтичної практики полягає в ознайомленні студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» з особливостями роботи закладів загальної середньої освіти, забезпеченні практичного пізнання студентами закономірностей практичної діяльності педагога та оволодінні способами її організації; розвитку вмінь виконувати конкретні навчально-виховні завдання згідно з умовами педагогічного процесу; розвитку внутрішньої установки на педагогічну професію (розвитку педагогічної позиції).

До захисту навчальної педагогічної пропедевтичної практики студенти першокурсники у довільній формі відображають події з практики, які викликали найбільшу рефлексію себе, як майбутнього педагога, і представляють їх у форматі «Театру рефлексивних щоденників». Підсумок проходження навчальної педагогічної пропедевтичної практики відбувається на студентській конференції-диспуті «Я у першому педагогічному вияві».

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності