Прокоп Інна Степанівна

 Інформація про викладача

 Список публікацій

Навчальні посібники та методичні рекомендації

  1. Іванчук М.Г., Прокоп І.С. Курсові та дипломні роботи з методики викладання математики в початкових класах: Методичні рекомендації. – Чернівці: “Рута”, 2003. – 31 с.
  2. Прокоп І.С. Виховні цілі навчання: історія, теорія, методика. Навчальний посібник / Інна Прокоп. – Чернівці, Чернівецький національний університет, 2010. – 216 с.
  3. Педагогічна практика в системі професійної підготовки вчителя початкових класів: Методичні рекомендації до організації та проведення неперервної переддипломної педагогічної практики студентів 4-5 курсів напряму «Початкова освіта» / Кол. авторів. – 2-ге вид., перероблене, доповнене. – Чернівці: Чернівецький національний університет, 2011. – 56 с.
  4. Прокоп І.С. Готуємось до професії вчителя (Вступ до спеціальності). Навчальний посібник / Інна Прокоп. – Чернівці: Чернівецький національний університет, 2011. – 224 с.
  5. Розвиток системи неперервної освіти в контексті суспільних трансформацій ХХІ століття: колект. монографія / за ред. Іванчук М.Г. // Авт. кол.: М.Г. Іванчук, Федірчик Т.Д., Романюк С.З., Прокоп І.С. та ін. – Чернівці: Чернівецький національний університет імені Ю.Федьковича, 2016. – 400 с.
  6. Палійчук О. М., Прокоп І. С. Методика навчання освітньої галузі «Математика» в початковій школі: навчальний посібник. ­ Частина 1. // Оксана Палійчук, Інна Прокоп. – Чернівці: Чернівецький нац.. ун-т, 2017. – 224 с.
  7. І. С. Прокоп, О. І. Костащук. Методичні рекомендації щодо організації та проведення педагогічної пропедевтичної практики для студентів спеціальності «Початкова освіта» // Інна Прокоп, Оксана Костащук. – Чернівці: Чернівецький нац.. ун-т, 2019. – 84 с.

Статті в збірниках наукових праць

  1. Прокоп І.С. Урок як основна форма організації навчальної діяльності школярів і його виховна цінність // Науковий вісник Чернівецького державного університету “Педагогіка та психологія”. – Випуск 67. – Чернівці: “Рута”, 1999. – С.167-172.
  2. Прокоп І.С. Основні етапи розвитку уроку як педагогічної системи // Науковий вісник ЧНУ “Педагогіка та психологія”. – Випуск 127. – Чернівці: “Рута”, 2001. – С.135-139.
  3. Прокоп І.С. Пошук шляхів вдосконалення уроку як організаційної форми процесу навчання у практиці роботи шкіл (60-70рр. ХХ століття) // Збірник наукових статей “Василь Олександрович Сухомлинський і проблеми сучасної освіти”. – Хмельницький: ХГПІ, 2001. – С.93-98.
  4. Прокоп І.С. Провідна роль виховної функції в процесі навчання // Науковий вісник ЧНУ “Педагогіка та психологія”. – Випуск 137. – Чернівці: “Рута”, 2002. – С.153-159.
  5. Прокоп І.С. Керівна роль вчителя у реалізації виховної мети уроку в початковій школі // Науковий вісник ЧНУ “Педагогіка та психологія”. – Випуск 159. – Чернівці: “Рута”, 2003. – С.145-150.
  6. Прокоп І.С. Роль змісту підручників сучасної початкової школи у вихованні особистості школяра // Науковий вісник ЧНУ “Педагогіка та психологія”. – Випуск 179. – Чернівці: “Рута”, 2003. – С.101-106.
  7. Прокоп І.С. Проблеми вдосконалення уроку як основної форми організації навчання в сучасній школі // Науковий вісник ЧНУ “Педагогіка та психологія”. – Випуск 222. – Чернівці: “Рута”, 2004. – С.130-136.
  8. Прокоп І.С. Теоретико-методологічний аналіз педагогічних категорій «ціль» і «мета навчання» // Науковий вісник ЧНУ “Педагогіка та психологія”. – Випуск 296. – Чернівці: “Рута”, 2006. – С.144-149.
  9. Прокоп І.С. Аналіз триєдиної мети уроку та її складових аспектів // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія. Випуск 19. – Вінниця, 2007. – С.53-57.
  10. Прокоп І.С. Історико-педагогічний аналіз мети виховання у радянській школі 1950-1980-х рр.. // Науковий вісник ЧНУ “Педагогіка та психологія”. – Випуск 342. – Чернівці: “Рута”, 2007. – С.137-149.
  11. Прокоп І.С. Виховна мета навчання як історико-педагогічна проблема // Науково-методичний журнал «Педагогіка і психологія професійної освіти». – Львів, 2007. – № 2. – С. 169-179.
  12. Прокоп І.С. Виховна мета навчання як дидактична категорія: теоретичний аспект //Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць. – Вип..6 (16). – К.: НПУ, 2007. – С.42-44.
  13. Прокоп І.С. Соціокультурні умови формування виховних цілей навчання в дидактиці загальноосвітньої школи (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) // Науковий вісник ЧНУ “Педагогіка та психологія”. – Випуск 419. – Чернівці: “Рута”, 2008. – С.134-142.
  14. Прокоп І., Паучек Л. Особливості організації нестандартних уроків у початковій школі // Науковий вісник ЧНУ “Педагогіка та психологія”. – Випуск 451. – Чернівці: “Рута”, 2009. – С.158-162.
  15. Прокоп І.С., Маковей Т. Система роботи з обдарованими дітьми в загальноосвітній школі // Науковий вісник ЧНУ “Педагогіка та психологія”. – Випуск 452. – Чернівці: “Рута”, 2009. – С.100-107.
  16. Прокоп І.С. Виховні пріоритети української освіти в умовах трансформаційних процесів (кінець 90-х рр.. ХХ – поч.. ХХІ століття) // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Випуск ХХVІІІ- ХХІХ. – Івано-Франківськ, 2009. – С.153-160.
  17. Прокоп І.С. Виховні можливості уроку: наукові підходи в радянській педагогіці (1950-1980 рр.) / Інна Прокоп // Вісник КНУКіМ: Збірник наукових праць. Випуск 21. Серія «Педагогіка» / КНУКіМ. – К., 2009. – С. 96-100.
  18. Прокоп І.С. Сучасні підходи до формулювання виховних цілей уроку в початковій школі // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць. – Випуск 28. – Кривий Ріг: КДПУ, 2010. – С.186-190.
  19. Прокоп І.С., Карпо О. Використання активних методів навчання в дидактичному процесі ВНЗ / І.С.. Прокоп, О. Карпо // Науковий вісник ЧНУ “Педагогіка та психологія”. – Випуск 500. – Чернівці: “Рута”, 2010. – С.59-66с.
  20. Прокоп І. До питання про вивчення проблеми виховних цілей навчання у сучасній дидактиці загальноосвітньої школи / Інна Прокоп // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Випуск  Педагогіка і психологія. – Чернівці: Рута, 2010. – С.135-140.
  21. Прокоп І.С. Модернізація змісту освіти в радянській школі (1950-1991) / Інна Прокоп // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Випуск Педагогіка і психологія. – Чернівці: Чернівецький нац.. у-т, 2010. – С.165-171.
  22. Прокоп І.С. Формування умінь педагогічного цілепокладання як пріоритет професійної підготовки майбутніх учителів / Інна Прокоп // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Педагогіка. Випуск ХХХІХ. – Івано-Франківськ, 2011. – С. 71-74.
  23. Прокоп І.С. Пріоритет нетрадиційних уроків в початковій школі: психолого-педагогічні аргументи / Інна Прокоп // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Випуск Педагогіка і психологія. – Чернівці: Чернівецький нац.. у-т, 2011. – С.114-119.
  24. Прокоп І.С. Теоретико-методологічні засади педагогічного ціле покладання / Інна Прокоп // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Випуск 569. Педагогіка і психологія. – Чернівці: Чернівецький нац.. у-т, 2011. – С. 170-178.
  25. Прокоп І., Гуцол О. Роль особистості вчителя у творчому розвитку учнів початкової школи / Інна Прокоп, Олена Гуцол // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Випуск 601. Педагогіка і психологія. – Чернівці: Чернівецький нац.. у-т, 2012. – С. 134-138.
  26. Прокоп Інна. Психолого-педагогічна зумовленість впровадження нетрадиційних уроків в навчально-виховний процес початкової школи // Gdanska wyzsza szkola humanistyczna Edukacia Przedskolna i wczesnoszkolna wyzwaniem dla nauczycieli i wychowawcow nowego wieku / redakcia naukowa eugeniusz bielicki mieczyslaw ciosek. Torun 2012. – С.117-126.
  27. Прокоп І. С., Микитейчук Х. І. Основні напрямки, форми та методи професійної орієнтації у сучасній школі / Інна Прокоп, Христина Микитейчук // Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти: Науково-методичний журнал. – Чернівці: Черемош, 2012. – С. 24-29.
  28. Прокоп І., Бойчук О. Творча робота учнів як складова процесу розв’язування задач в початковому курсі математики / Інна Прокоп, Ольга Бойчук // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Випуск 637. Педагогіка і психологія. – Чернівці: Чернівецький нац.. у-т, 2012. – С. 156-161.
  29. Прокоп І. С.Професійне самовизначення і професійна орієнтація як педагогічна проблема / Інна Прокоп // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Випуск 657. Педагогіка і психологія. – Чернівці: Чернівецький нац.. у-т, 2013. – С. 135-141.
  30. Прокоп І.С. Підготовка вчителя до реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти – актуальна проблема вищої школи / Інна Прокоп // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання: Збірник наукових праць. – Вип.22. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. – С.145-149.
  31. Прокоп І.С. Педагогічна наука про сутність виховних цілей навчання / Інна Прокоп // Товариство «Рідна школа» : історія та сучасність: Науковий альманах. Ч.7. / Упоряд. і наук.ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. Львів: Вид-во Львів. край. т-ва «Рідна школа», каф.загальної та соціальної педагогіки ЛНУ ім.Івана Франка, 2014. – С. 67-75.
  32. Прокоп І. С. Виховний потенціал уроку як провідної форми навчання школярів/ Інна Прокоп // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Випуск Педагогіка і психологія. – Чернівці: Чернівецький нац.. у-т, 2014. – С. 128-133.
  33. Прокоп І. С. Педагогічна толерантність в складі професійних якостей вчителя початкової школи/ Інна Прокоп // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Випуск 764. Педагогіка і психологія. – Чернівці: Чернівецький нац.. у-т, 2015. – С. 141-146.
  34. Мафтин Л. В., Прокоп І. С. Проблема інтеграції українознавства у зміст підручників з математики для 1 класу / Лариса Мафтин, Інна Прокоп // Scientific Journal Virtus / – 2018/ – January.– № 20. – p. 166 – 170/ – ISSN 2410-4388
  35. Бигар Г. П., Прокоп І. С., Піц І. І. Формування професійної ідентичності майбутніх учителів як один із факторів професіоналізму / Ганна Бигар, Інна Прокоп, Ірина Піц // Молодий вчений, 2019. № 5(66). С. 38-46.
  36. Бигар Г. П., Прокоп І. С., Піц І. І. Питання толерантності у підготовці майбутніх учителів дисциплін гуманітарного циклу/ Теорія і методика виховання: наук.-пед. вісник. Херсон: Олді.плюс, 2019, вип.11, С. 17-23.
  37. Мафтин Л. В., Прокоп І. С. Реформа Новой украинскоЙ школы и традиции национальной классической педагогики (на материале творчества В. А. Сухомлинского) / Лариса Мафтин, Инна Прокоп // Педагогически алманах: Научно списание. – Велико Търново: Унив. изд. «Св. Кирил и Методий», 2019 (відправлено до друку).
  38. Мафтин Л.В., Прокоп І. С. Технологічний підхід як засіб модернізації початкової загальної освіти / Лариса Мафтин, Інна Прокоп // Молодий вчений. № 7.1 (71.1) липень 2019 р. С. 35-39.

Статті в матеріалах конференцій

  1. Прокоп І. С. Особистість вчителя як чинник виховання на уроці в початковій школі/ Інна Прокоп // Naukova przestrzen Europy – 2013. Materialy IX Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji (7-15 kwietnia 2013). Volume Pedagogiczne nauki. – Przemysl, Nauka i studia, 2013. – P. 16-20.
  2. Прокоп І. Організація навчальної співпраці в малих групах на уроці в сучасній школі // Efektivni nastroje modernich ved – 2013. Materialy IX Mezinarodni vedecko-prakticka conference (27 dubna – 5 kvetna 2013 roku). Dil Pedagogika. – Praha, Publishing House «Education and Science» s.r.o., 2013. – P. 51-55.
  3. Прокоп І. Формування системи ціннісних ставлень особистості – головна тенденція сучасного виховання / Інна Прокоп // Досягнення соціально-гуманітарних наук у сучасній Україні. Матеріали Третьої всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю (26 квітня 2013 року м. Сімферополь). Частина 1. – Сімферополь – Дніпропетровськ, 2013. – С. 92-95.
  4. Прокоп І. Виховання ціннісного ставлення до праці в учнів молодшого шкільного віку // Наукові дослідження – теорія та експеримент «2013». Матеріали дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції (29-31 травня 2013 року м. Полтава). Том сьомий. – Полтава: ІнтерГрафіка, 2013. – С. 21-25.
  5. Прокоп І. С. Напрямки професійної орієнтації у загальноосвітній школі // Науковий діалог «Схід-Захід». Матеріали другої всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (12 жовтня 2013 року м. Бахчисарай, АР Крим). Частина IV. – Бахчисарай – Дніпропетровськ, 2013. – С. 182-185.
  6. Прокоп І. С. Професійна компетентність вчителя в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти / Інна Прокоп // Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук. Матеріали Четвертої всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (15 липня 2014 року м. Дніпропетровськ). – Д.: ТОВ «Інновація», 2014. – ч. 1. – С. 92-95.
  7. Прокоп І. С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей учнів / Інна Прокоп // «Conduct of modern science», – 2014. Materials of the X International scientific and practical conference (November 30 – December 7, 2014). Volume 13. Pedagogical sciences. – Sheffield, Science and education LTD, 2014. – P. 68-72.
  8. Прокоп І. С. Дидактико-методичні аспекти реалізації змісту освітньої галузі «Математика» / Інна Прокоп // Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (3 грудня 2014 р. м. Суми) – ч.2. – Суми,– С. 109-111.
  9. Прокоп І. С.Альтернативна освіта як особливе явище у наданні якісних освітніх послуг // Якісна освіта в Україні: тенденції, проблеми, перспективи. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 26-28 жовтня 2017 р.) – Чернівці: Чернівецький нац.. ун-т, 2017. – С. 102-105.
  10. Прокоп І.С. Нові ролі вчителя в умовах модернізації системи освіти на сучасному етапі / Інна Прокоп // Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (2-3 листопада 2017 р. м. Київ) – Київ, 2017. – С. 133-135.
  11. Бигар Г.П., Прокоп І. С., Піц І. І. Інноваційні технології у підготовці майбутніх учителів гуманітарних дисциплін / Ганна Бигар, Інна Прокоп, Ірина Піц // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (5 квітня 2019 р.). – Тернопіль, 2019. – 172-174.