Іванчук Марія Георгіївна

 Інформація про викладача

 Список публікацій

Перелік  вибраних  наукових  праць:

  1. Іванчук М.Г. Забезпечення якості вищої освіти актуальна проблема світового освітнього простору // Розвиток системи неперервної освіти в контексті суспільних трансформацій ХХІ століття: колект. монографія / за ред. Іванчук М.Г. // Авт. кол.: М.Г. Іванчук, Федірчик Т.Д., Романюк С.З., Прокоп І.С. та ін. – Чернівці: Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича, 2016. – 400 с.
  2. Іванчук М.Г. Інтегроване навчання: сутність та виховний потенціал. (Виховання особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання ). – Чернівці: Рута, 2004р.
  3. Іванчук М.Федірчик Т. (2019). Акмеологічні засади професійного розвитку викладача вищої школи. Чернівці: Родовід, 220 с.
  4. Іванчук М.Г., Цуркан Т.Г. Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство» у початковій школі: навчально-методичний посібник / М.Г. Іванчук, Т.Г. Цуркан. – Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. – Чернівці: Друк ФОП, 2017р. – 240с.
  5. Іванчук М.Г. Готовність учителя до виховної діяльності: вимоги сучасної школи (інноваційні підходи у виховній діяльності вчителя з молодшими школярами)  / М.Іванчук, І. Чорней. – Чернівці, Видавничий дім «РОДОВІД», 2013. – 292 с.

 

Статті у фахових виданнях (українських та зарубіжних)

 

  1. Іванчук М.Г. Розвиток особистісного потенціалу молодшого школяра в умовах інтегрованого навчання / М. Іванчук // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Випуск 26 (1-2019) Ч.2. – Кам’янець-Подільський, 2019. – С. 254.
  2. Іванчук М.Г. Якісна освіта в Україні: тенденції, проблеми, перспективи / М. Іванчук // Естетика і етика педагогічної дії: Зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – 2018. – С. 185-189.
  3. Іванчук М.Г., Цуркан Т.Г. Зарубіжний досвід впровадження освітніх програм для батьків: психолого-педагогічний аналіз / М.Г. Іванчук, Цуркан Т.Г. // Wschodnoeuropejskie Czasopismo Naukowe/ – 2017. – №7 (23). – С. 60-68. https: //revolutionallbestru /pedagogigs/00827406_0.html
  4. Іванчук М., Істинюк І. Інтенсифікація інноваційної виховної діяльності студентів з молодшими школярами у процесі педагогічної практики / Марія Іванчук, Ірина Істинюк // Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. – November, issue – 2017. – 258 р. – Р.101-106.
  5. Іванчук М., Істинюк І. Готовність вчителя як умова продуктивної інноваційної виховної діяльності з молодшими школярами /Марія Іванчук, Ірина Істинюк //Наук. зап. тернопіл.нац. пед. ун-ту ім. Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка / Тернопіл.нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2017. – № 1.– С. 48–55. 
  6. Іванчук М. Роль емоційно-почуттєвої сфери у формуванні позитивного ставлення до навчання молодшого школяра Марія Іванчук// Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наукових праць. Вип. 764. Педагогіка та психологія. – Чернівці : ЧНУ, 2015. – С. 44-49.
  7. Іванчук М.Г. Виховання дбайливого ставлення до здоров’я у молодших школярів / Іванчук Марія // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 716. Педагогіка та психологія. – Чернівці : Чернівецький нац. у-т, 2014. – С. 68-74.
  8. Іванчук Марія. Особливості розвитку мислення молодших школярів в умовах інтегрованого навчання / Марія Іванчук // Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наукових праць. Вип. 729. Педагогіка та психологія. – Чернівці : ЧНУ, 2014. – С. 44-49.
  9. Іванчук Марія. Впровадження педагогічних авторських технологій у професійну діяльність вчителя – вимога сучасної початкової школи / Іванчук Марія // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 656. Педагогіка та психологія. – Чернівці : Чернівецький нац. у-т, 2013. – С. 51-59.
  10. Іванчук М.Г. Особливості виховання позитивного ставлення до навчання в учнів початкових класів / Марія Іванчук // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 654. Педагогіка та психологія. – Чернівці : Чернівецький нац. у-т, 2013. – С. 193-200.
  11. Іванчук Марія. Психолого-педагогічні аспекти особисто-орієнтованого навчання в професійній підготовці майбутнього вчителя // Gdanska wyzsza szkola humanistyczna Edukacia Przedskolna i wczesnoszkolna wyzwaniem dla nauczycieli i wychowawcow nowego wieku / redakcia naukowa eugeniusz bielicki mieczyslaw ciosek. Torun 2012. – С. 335-346.
  12. Trofimenko V., Romanyshyna O., Anichkina O., Ivanchuk M., Galan Y. Analysis of the dynamics ofphysical development and functional state of 9-12-year-old schoolchildren playing volleyball. Journal of Physical Education and Sport. 2019. Vol. 1, Art. 107. рр. 748- 755. (SNIP): 0.904. (SJR): 0.429 (Scopus).

 

Участь у конференціях

  1. Іванчук Марія. Психолого-педагогічні засади інтегрованого навчання у ЗВО // ІІІ Міжнародна науково-практична конференція. Проблеми та перспективи професійної підготовки фахівців в умовах євроінтеграції ( 18-19 квітня 2019 р.). – Кропивницький, 2019.
  2. Іванчук М.Г. Забезпечення якості підготовки фахівців в умовах університетської освіти // Науково-методичний супровід професійного розвитку вчителів в умовах реалізації концепції нової української школи. Звітна науково-практична конференція Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (19 – 20 березня 2018 р.). – Київ, 2018.
  3. Іванчук М.Г. Формування екологічного світогляду молодших школярів в умовах інтегрованого навчання // Актуальні проблеми сучасної психології розвитку: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 30 березня 2018 р.). – Київ, 2018
  4. Іванчук М.Г. Психологічні особливості професійної діяльності вчителя // Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики: Матеріали Другої Всеукраїнської наукової конференції (26-27 травня 2017 р.). – Дніпро, 2017.
  5. Іванчук М.Г. Нові підходи у підготовці сучасного вчителя початкової школи // Міжнародна науково-практична конференція. Формування особистості в багатоступеневій системі освіти: досвід, реалії, перспективи (27-28 вересня 2017 р.). – Умань, 2017.