ТЕМИ МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ 5 курсу ЗФН (2020-2021)
- Активізація пізнавальної діяльності студентів в умовах дистанційного навчання.
- Дидактичні умови оптимізації працездатності учнів початкової школи.
- Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти у формуванні цілісного сприйняття природи.
- Формування в учнів початкової школи уявлень про об’єкти та явища навколишньої дійсності.
- Системний підхід до створення засобів навчання для початкової школи (на матеріалі дисциплін природничого циклу).
- Формування вмінь вибору методів навчання в процесі загальнодидактичної підготовки вчителів початкової школи.
- Використання пізнавальних завдань випереджаючого характеру в процесі навчання першокласників.
- Формування відповідальності у молодших школярів
- Підготовка майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів
- Формування професійної позиції майбутнього учителя під час навчання у закладі вищої освіти
- Педагогічні умови готовності майбутніх учителів початкової школи до використання педагогічних технологій
- Педагогічні умови розвитку толерантності студентів у процесі професійної підготовки
- Формування творчої особистості в інтегрованій художньої діяльності молодшого школяра
- Розвиток креативності молодших школярів в образотворчої діяльності
- Формування образного мислення школярів засобами образотворчого мистецтва
- Умови конструктивної взаємодії учасників освітнього процесу
- Організація педагогічної взаємодії в умовах дистанційного навчання.
- Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи на уроках мистецтва.
- Використання дидактичних ігор на уроках мистецтва в початковій школі.
- Формування культури спілкування молодших школярів у виховній діяльності закладів загальної середньої освіти.
- Вивчення творів анімалістичного жанру молодшими школярами на уроках мистецтва.
- Розвиток умінь і навичок спортивно-оздоровчої діяльності учнів початкової школи в групі продовженого дня.
- Організація дозвіллєвої діяльності молодших школярів в групі продовженого дня.
- Формування управлінської культури керівників освітніх закладів у системі післядипломної педагогічної освіти
- Професійна підготовка майбутніх фахівців початкової освіти до інноваційної діяльності
- Застосування методів управлінської діяльності керівником закладу загальної середньої освіти
- Професійна підготовка майбутніх директорів до інноваційного управління закладом загальної середньої освіти
- Здійснення анімаційної діяльності педагога-організатора у закладі загальної середньої освіти
- Педагогічні умови оптимізації режиму рухової активності молодших школярів в позаурочній діяльності.
- Громадянське виховання в системі позакласної роботи учнів нової української школи.
- Взаємодія сім’ї і школи у формування здорового способу життя молодших школярів.
- Компетентнісний підхід до формування здорового способу життя молодших школярів.
- Особливості валеологічної культури дітей молодшого шкільного віку в позакласній діяльності.
- Виховання доброти як важливої якості особистості молодшого школяра.
- Формування пізнавальних інтересів в учнів молодшого шкільного віку у позакласній роботі.
- Педагогічні умови виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної діяльності
- Особливості проектування дидактичних ситуацій з використанням комп’ютера у навчальному процесі молодших школярів
- Педагогічні умови виховання етичної культури молодшого школяра у навчально-виховному процесі.
- Особливості виховання працелюбності молодших школярів в умовах Нової української школи
- Організація дозвілля молодших школярів засобами української народної педагогіки
- Особливості формування у молодших школярів конструктивного ставлення до себе.
- Організація педагогічного співробітництва педагога і батьків молодших школярів засобами мобільної комунікації
- Педагогічні умови формування основ патріотичної культури дітей молодшого шкільного віку засобами історичного музею
- Виховання відповідальної поведінки молодших школярів в умовах інформатизації освітнього процесу
- Формування готовності молодших школярів до соціально-побутової орієнтації
- Уявлення про батьківство у дітей молодшого шкільного віку
- Формування риторичних умінь у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи
- Педагогічні погляди і культурно-просвітницька діяльність Лесі Українки.
- Розвиток емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку
- Підготовка майбутніх учителів початкової школи до реалізації ігрової діяльності молодших школярів засобами ЛЕГО.
- Розвиток екологічної свідомості учнів молодшого шкільного віку (з досвіду роботи Всеукраїнського дитячого об’єднання «Екологічна варта»).
- Культура мовлення вчителя початкової школи як основа ефективного професійно-педагогічного спілкування
- Саморегуляція емоційного стану як умова успішної діяльності вчителя сучасної початкової школи
- Організаційно-педагогічні засади індивідуального підходу до навчання української мови в початковій школі
- Розвиток діалогічного мовлення молодших школярів засобами розвивального навчання
- Формування інтересу молодших школярів до навчання у період навчання грамоти
- Узагальнення і систематизація знань з математики учнів початкової школи засобами сучасних інформаційних технологій
- Особливості інтеграції змісту математичної освітньої галузі у навчанні молодших школярів
- Використання методу проєктів на уроках математики у початковій школі.
- Методичні підходи до формування часових уявлень та орієнтації у часі у молодших школярів на уроках математики.
- Реалізація діяльнісного підходу у процесі навчання математики у початковій школі.
- Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами арт-терапії
- Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках літературного читання
- Особливості роботи над характеристикою образу-персонажа у процесі аналізу змісту художнього твору
- Художній твір як засіб розвитку морально-етичних цінностей молодших школярів
- Педагогічні умови формування діалогічної взаємодії у молодших школярів у процесі роботи над художнім твором
- Театрально-ігрова діяльність молодших школярів в умовах початкової школи
- Формування пізнавальної самостійності молодших школярів на уроках ‘’ Дизайн і технології‘’
- Особливості організації позакласної художньо- технічної діяльності молодших школярів
- Формування художньо-естетичної культури майбутніх учителів початкової школи у процесі декоративно-прикладної діяльності
- Особливості використання елементів STEM-освіти на уроках ‘’ Дизайн і технології‘’ в початковій школі
- Організація кооперативного навчання в умовах цілісного освітнього інклюзивного процесу.
- Особливості дидактичного діагностування учнів у інклюзивному класі.
- Особливості адаптації та модифікації змісту навчального матеріалу для дітей з особливими освітніми потребами.
- Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до організації індивідуалізованого освітнього процесу в інклюзивному класі.
- Виховання етичної культури в учнів інклюзивного класу.
- Формування естетичного світосприймання у молодшого школяра в освітньому процесі.
- Застосування вчителем інклюзивного класу педагогічної імпровізації.
- Особливості прояву сором’язливості у дітей молодшого шкільного віку та її вплив на результати навчальних досягнень
- Особливості організації виховної роботи в пришкільному оздоровчому таборі
- Специфіка співпраці пришкільного оздоровчого табору з батьками дітей молодшого шкільного віку
- Розвиток естетичної культури дітей молодшого шкільного віку в пришкільному оздоровчому таборі
- Розвиток фізичної активності дітей молодшого шкільного віку в пришкільному оздоровчому таборі
- Особливості співпраці пришкільного оздоровчого табору з закладами позашкільної освіти
- Розвиток екологічної культури дітей молодшого шкільного віку в умовах пришкільного оздоровчого табору
- Особливості індивідуальної роботи з обдарованими дітьми
- Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі ігрової діяльності
- Особливості вивчення творчості письменників української діаспори у процесі роботи з дитячою книгою в початковій школі
- Педагогічна техніка як основа формування педагогічної майстерності сучасного вчителя