ТЕМАТИКА МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ 5 курсу ДФН(2020-2021)

  1. Професійна рефлексія як механізм саморозвитку майбутніх учителів початкової школи.
  2. Дидактичні засоби формування у молодших школярів природничих понять.
  3. Педагогічні умови використання робочих зошитів з друкованою основою в процесі навчання молодших школярів.
  4. Виховання почуття гідності у майбутніх учителів початкової школи
  5. Особливості організації уроків образотворчого мистецтва у умовах дистанційного навчання.
  6. Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі університету.
  7. Використання різних видів наочності на уроках мистецтва в початковій школі.
  8. Формування комунікативних умінь і навичок молодших школярів в освітньому процесі.
  9. Психолого-педагогічні умови збереження психологічного здоров’я молодших школярів.
  10. Особливості організації здоров’язбережувального середовища в новій українській школі.
  11. Формування професійно-педагогічної культури майбутніх магістрів початкової освіти у закладах вищої освіти.
  12. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень школярів в НУШ.
  13. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до громадянського виховання.
  14. Адаптація школярів до навчальної діяльності при переході з початкового до базового середнього рівня освіти.
  15. Індивідуальний підхід в естетичному вихованні молодших школярів у навчальних закладах України другої половини ХІХ – початку ХХ століття.
  16. Роль метафори у педагогічній комунікації вчителя сучасної початкової школи.
  17. Розвиток екологічної компетентності молодших школярів на уроках “Я досліджую світ”.
  18. Особливості підготовки вчителів початкової школи до роботи в пришкільних оздоровчих таборах.
  19. Формування лінгводидактичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів Нової української школи.
  20. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами інтерактивних технологій.
  21. Технологія підготовки сучасного уроку в початковій школі.
  22. Розвиток альтернативної шкільної освіти в Україні.
  23. Розвиток емпатії у молодших школярів засобами художньої літератури.
  24. Сертифікація як інструмент вивчення професійної компетентності вчителів початкової школи (Сертифікація в системі зовнішнього забезпечення якості освіти України).
  25. Особливості розвитку фантазії молодших школярів у процесі художньо-проектної діяльності.
  26. Особливості ознайомлення молодших школярів із оповіданнями про інклюзивність (за збіркою «Теrra інклюзія») в Новій українській школі.
  27. Навчання молодших школярів аудіюванню у викладанні мовно-літературної освітньої галузі.
  28. Диференціація як один із найбільш ефективних методів індивідуальної роботи з молодшими школярами.
  29. Театральне мистецтво у педагогічній взаємодії вчителя та учнів.