ТЕМАТИКА МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ 5 курсу ДФН(2020-2021)
Професійна рефлексія як механізм саморозвитку майбутніх учителів початкової школи.
Дидактичні засоби формування у молодших школярів природничих понять.
Педагогічні умови використання робочих зошитів з друкованою основою в процесі навчання молодших школярів.
Виховання почуття гідності у майбутніх учителів початкової школи
Особливості організації уроків образотворчого мистецтва у умовах дистанційного навчання.
Формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі університету.
Використання різних видів наочності на уроках мистецтва в початковій школі.
Формування комунікативних умінь і навичок молодших школярів в освітньому процесі.
Психолого-педагогічні умови збереження психологічного здоров’я молодших школярів.
Особливості організації здоров’язбережувального середовища в новій українській школі.
Формування професійно-педагогічної культури майбутніх магістрів початкової освіти у закладах вищої освіти.
Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень школярів в НУШ.
Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до громадянського виховання.
Адаптація школярів до навчальної діяльності при переході з початкового до базового середнього рівня освіти.
Індивідуальний підхід в естетичному вихованні молодших школярів у навчальних закладах України другої половини ХІХ – початку ХХ століття.
Роль метафори у педагогічній комунікації вчителя сучасної початкової школи.
Розвиток екологічної компетентності молодших школярів на уроках “Я досліджую світ”.
Особливості підготовки вчителів початкової школи до роботи в пришкільних оздоровчих таборах.
Формування лінгводидактичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів Нової української школи.
Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами інтерактивних технологій.
Технологія підготовки сучасного уроку в початковій школі.
Розвиток альтернативної шкільної освіти в Україні.
Розвиток емпатії у молодших школярів засобами художньої літератури.
Сертифікація як інструмент вивчення професійної компетентності вчителів початкової школи (Сертифікація в системі зовнішнього забезпечення якості освіти України).
Особливості розвитку фантазії молодших школярів у процесі художньо-проектної діяльності.
Особливості ознайомлення молодших школярів із оповіданнями про інклюзивність (за збіркою «Теrra інклюзія») в Новій українській школі.
Навчання молодших школярів аудіюванню у викладанні мовно-літературної освітньої галузі.
Диференціація як один із найбільш ефективних методів індивідуальної роботи з молодшими школярами.
Театральне мистецтво у педагогічній взаємодії вчителя та учнів.